Hostel The Midland Youth

HostelWeer vandaag31°16°

1 review over Hostel The Midland Youth in het Nederlands

Goed hostel

25-2-2010

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Je mag natuurlijk niet te evel verwachten, het is geen hotel! Uitstekende ligging.

Erg leuke stad waar je zeer goed kunt stappen in kroegen en clubs.

Wij zijn een weekend geweest met het zaalvoetbalteam --> AANRADER

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel The Midland Youth in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel The Midland Youth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel The Midland Youth scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.