Hotel Rin Grand

Hotel Rin Grand
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Rin Grand voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rin Grand in het Nederlands

Net en goed zakenhotel

Marc
11-1-2014

Nette en ruime kamers.

Goed ontbijt.

Restaurant aanwezig.

Het heeft ook een binnenzwembad, maar deze heb ik niet bezocht.

Om de hoek ligt een winkelcentrum.

Ligt aan de rand van de stad, dus niet minder geschikt voor toerisme.

Alhoewel taxi's natuurlijk niet duur zijn.

Verzorgd en gastvrij

Wim
19-1-2010

Mooi hotel waar alle voorzieningen aanwezig zijn. De keuze uit verschillende restaurants binnen het hotel is ideaal. De ligging is wat een nadeel indien je van de luchthaven komt. Zonder veel verkeer doe je er 30min over. Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rin Grand in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rin Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rin Grand scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.