Hotel Rembrandt

Hotel Rembrandt
8,1

4 reviews over Hotel Rembrandt in het Nederlands

Fijn goed centraal gelegen hotel in het gezellige oude centrum, goed ontbijt, fijne bediening.

top service in oude centrum

Gijsbert
28-8-2009

Fijn hotel in een mooi oud pand. Kom er altijd als ik in Boekarest ben. Zeer goed ontbijt, goede service. Mooie (meest grote) kamers met zeer goede bedden. NL eigenaar is er goed in geslaagd een fijne sfeer te creeeren. Aanrader.

Mooi schoon hotel met uitstekende kamer

M.Lops
14-5-2008

Mooi schoon hotel met uitstekende kamer. Service liedt soms lang op zich wachten (m.u.v. Nederlandse uitbater: zeer vriendelijk en behulpzaam).

Jammer dat rekening tegen een onrealistisch optimistische koers wordt teruggerekend naar Lei om vervolgens tegen een duurdere koers van je rekening te worden afgeschreven. Ook wordt stiekem de prijslijst op de kamer weggenomen om vervolgens voor hoger aangeslagen te worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Rembrandt voor je op een rij gezet:

Kleinschalig, maar zeer gezellig hotel

nathalie
29-3-2008

Kleinschalig, maar zeer gezellig hotel. Zeer behulpzaam personeel. Hotel wordt uitgebaat door een Nederlander. Vooral het sanitair vonden wij zeer proper.

We hebben een aantal aanbieders voor Rembrandt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rembrandt in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rembrandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rembrandt scoort een 8.14 uit 10 op basis van 4 reviews.