Hotel Radisson Blu Bucharest

Hotel Radisson Blu Bucharest
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Bucharest voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Radisson Blu Bucharest in het Nederlands

Gewoon een goed hotel

ariba
10-5-2013

Radisson is bovenal een zakenhotel. Wij hebben een businessroom genomen. Voordeel: aparte ontbijtruimte, businessruimte op de 8e. Gratis drank in de businessruimte. Goede sportmogelijkheden. Wel veel hoeren voor de ingang van het hotel en opdringerige taxichauffeurs. Radisson is gewoon een goed hotel en net een klasse beter dan het Novotel. Volgende keer weer naar Radisson.

Gereisd zakelijk in maart 2013

Modern hotel. Verschillende restaurants in het hotel. Ontbijt is uitgebreid en goed. Ook in de omgeving zijn diverse restaurants te vinden.

Gereisd zakelijk in mei 2010

zeer goed hotel

ruime kamers - goede bedden

gratis wifi

uitgebreid en goed ontbijbuffet

3 resto's - in elk van hen lekker gegeten

Gereisd alleenreizend in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Bucharest in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Bucharest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.