Hotel Parliament

We hebben een aantal aanbieders voor Parliament voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Parliament in het Nederlands

Perfect voor een luxere stadsvakantie!

Tom Vervoort
21-7-2010

Geheel gerenoveerd hotel (jan 2010) dat zijn 4 sterren op het eerste gezicht eer aan doet. Van alle gemakken voorzien die men verwacht op zo'n niveau.

Kleine tegenvaller was het ontbijt dat hier niet volledig aan voldoet, al was de service hierbij uitstekend, het was minder uitgebreid dan verwacht.

Boek vantevoren ook een airport-transfer bij het hotel (15 euro, om de corrupte taxi's voorbij te kunnen lopen op het vliegveld). Vergeet hierbij wel niet om dit bedrag aan het hotel te betalen (om problemen bij de afrekening te voorkomen...)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parliament in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parliament zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.