Weer vandaag2°-1°
Hotel Novotel Bucharest City Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Bucharest City Centre voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Novotel Bucharest City Centre in het Nederlands

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie
28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Gereisd met vrienden in september 2016

Mijn tweede huis

Sandor
30-3-2013

Een net goed modern en comfortabel hotel waar ik 8 tot 10 nachten per maand verblijf! direct aan het oude centrum gelegen.

Gereisd zakelijk in maart 2013

Groot, groter, grootst

Rob
14-10-2012

Groot hotel in de typische Novotel-stijl. Dus weinig sfeervol. Kamers aan de kleine kant, kleine badkamer. Kamers met airco, dus kan er geen raam open. Het hotel ligt nagenoeg in het centrum, het Paleis ligt op ca. 1 km. De gezellige uitgaansbuurt ligt aan de andere kant van de straat.

Bij het ontbijt worden de eitjes gebakken of geroerd waar je bij staat. Het vruchtensap is van het soort heel erg verdund. Voor de rest iets aan te merken op het ontbijt. Ook diner in het hotel van goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Prima hotel. Niets op aan te merken.

Eva
21-11-2011

Wij verbleven een week in dit hotel i.v.m. een bruiloft van vrienden van ons. Prima verblijf gehad. Niets op aan te merken. Gewoon goed!

Gereisd met partner in mei 2011

Uitstekend hotel voor zowel zakelijk als prive

h gerretzen
16-11-2009

Ligging uitermate gunstig in het centrum. Winkels en uitgaansgebied op loopafstand (voetgangerszone) . Meer dan uitsetend ontbijt. Kamer standaard Novotel formule ruim (met slaapbank) maar qua inrichting niet bijzonder. Het Hotel heeft een mooie oude facade met daarachter een modern gebouw

Gereisd met vrienden in juni 2009

Hotel om sowieso weer te boeken!

Marjan
4-5-2009

Dit hotel ligt midden in het centrum (naam zegt het al) en je kunt op loopafstand naar alle interessante wijken, het melogomane volkspaleis en het prachtige park Cismigiu. In het hotel is een zwembad en fitnissruimte, waar in de ochtend weinig gebruik van gemaakt wordt. Zelf lekker iedere morgen gezwommen en dan had ik het helemaal voor mezelf alleen. Geweldig. Ook is er een mogelijkheid voor gratis internetgebruik. De airco werkte minder goed. De hotelkamer was erg warm, maar verder prima en schoon. Naast de badkamer een apart toilet. Veel en vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed, maar mag wel sneller worden aangevuld. Vooral zakenmensen bezoeken het hotel nu. Toeristenbezoekers zullen de komende tien jaar wel toenemen.

Gereisd met vrienden in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bucharest City Centre in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bucharest City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.