Hotel Intercontinental

Hotel Intercontinental
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Intercontinental in het Nederlands

Zakelijk

Uitstekend hotel

Francis
22-6-2017

Uitstekend hotel gelegen in het centrum van Boekarest : ontvangst, ontbijt, kamer zijn prima. Taxis en metro in de onmiddellijke nabijheid. Gratis wifi.

Uitstekend

Bart
20-10-2013

Ik was daar omwille van een internationaal congres en er is op dit hotel zo goed als niets aan te merken. Vriendelijk personeel, mooie kamer met alle faciliteiten en het eten is verzorgd en lekker. Vanuit het hotel heb je de mogelijkheid om het oude centrum te voet te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.