Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului ***

Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului ***

Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului

Weer vandaag-1°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului in het Nederlands

Aardig Ibis hotel

Richard, 24-8-2010

Het hotel heeft grote kamers en mijn kamer had een prima uitzicht op het parlementspaleis (wat een gebouw). De kamer is schoon. Het ontbijt is ok, maar de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel bij het ontbijt is niet aanwezig.

Terwijl we op internet ontbijt bij geboekt hadden, mochten we in eerste instantie geen gebruik maken van het ontbijt. Later wel weer. Ach ja, je bent maar gast.

Op de laatste dag hebben we een vroeg ontbijt genomen, dit is een lachertje voor 7 euro. Echt niet doen!

Tevens staan er soms hotel taxi's bij het hotel en het personeel mag dan geen andere taxi's bellen. De hotel taxi is echter 2x zo duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Bucuresti Palatul Parlamentului scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.