Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest

Weer vandaag3°-1°
Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Grand Plaza Bucharest voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest in het Nederlands

TOP hotel!

martin_48
7-6-2012

Ik was hier voor werk en alles werd betaald dus kan niet oordelen over prijs/kwaliteit maar verder was alles écht perfect voor elkaar. Eén van de beste hotels waar ik tot nu toe in ben geweest. Ik viel op in mijn werk-outfit tussen de Gucci en Armani pakken.

5 sterren volledig waard! Personeel: super.

Ger van Rooij
15-6-2009

We vlogen met Wizzair. Erg goed. Luchtshaven Baneasa. Taxi naar hotel. 15 minuten. Hotel heeft exellente kamers . In de weekenden erg goedkoop voor 5-sterren begrippen. Ontbijt erg duur( 20 euro p.p.) maar wel fantastisch goed.

Stad Boekarest is vooral interassant vanwege haar historie. Casa poporolui indrukwekkend. Lekker gegeten en gedronken. Kortom: geen enkele belemmering om naar Boekarest te gaan. Hotel is, nogmaals, gewelding.

2008

mooi hotel

koen
25-12-2008

Mooi hotel in een lelijke stad.

Ruime luxueuze kamers. Weinig toeristen. Veeleer zakenreizigers.

In centrum gelegen (door verkeerschaos betekent dit = +/- 40 min van de luchthaven).

2 resto's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Grand Plaza Bucharest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.