Hotel Hilton Athenee Palace

Hotel Hilton Athenee Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Athenee Palace voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hilton Athenee Palace in het Nederlands

gewoon goede service

RICHARD SLETERING
24-6-2011

goede ontvangst, zeer nette kamers goed personeel, erg schoon midden in het centrum waardoor alles goe bereikbaar is.

2006

Hotel ligt heel centraal aan het plein van de revolutie tegenover het voormalig koninklijk paleis, wat nu het Roemeens museum voor schone kunsten is. Met de luchthavenbus ben je er in 30 minuten en dat kost twee keer niks en goed geregeld. Gebouw is zelf ook een paleis en mooi hersteld van volksopstand in 1989/1990. Het was voor mij een prettig verblijf en aangenaam om naar terug te keren vanuit een niet echt aansprekende stad. Kamers zijn redelijk ruim, ontbijt is heel goed voorzien, je zit voor je plezier in de koffiebar en zelfs dineren is hier geen straf. Hotelpersoneel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Niet onbelangrijk in een land waar de meeste jongeren wel moeite doen om vreemde westerse talen te gebruiken/oefenen maar het resultaat nog wel eens tegen valt. Op loopafstand zitten de belangrijkste bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Athenee Palace in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Athenee Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Athenee Palace scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.