Hotel Europa Royale Bucharest

Weer vandaag2°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Royale Bucharest voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Europa Royale Bucharest in het Nederlands

Mooi Hotel, prachtige stad

Leo
4-10-2012

het hotel heeft nog wat schoonheidsfoutjes waar hard aan gewerkt word.

Oostenrijkse eigenaar en dat merk je ook, mooie kamers maar wij hadden geen douche gordijn of afscheiding, dus een natte kliederboel, maar na een uurtje alles weer opgeruimd met excuses voor het ongemak, gezellige bar maar het personeel is nog niet zo ervaren.

hotel is heel centraal gelegen vlak bij het paleis en de winkels, waar je heel mooie dingen kunt kopen,bezoek ook de winkelmalls aan de rand van de stad je weet niet wat je ziet, en wat is het er schoon !! uitgaansleven direct om de hoek eten drinken winkel volop en goedkoop!!de mensen gaan hier echt UIT, mooie kleding aan, flaneren, heerlijk, we gaan snel weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa Royale Bucharest in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa Royale Bucharest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.