Hotel Epoque

3 reviews over Hotel Epoque in het Nederlands

Heerlijk hotel

69Tib
19-4-2015

4 dagen in dit hotel verbleven, prima verzorgd. Personeel bij de receptie erg hulpvaardig. Kamer was prima, met een mooie badkamer. Bed was prima. Verder van alle gemakken voorzien. Ontbijt heerlijk.

Super Hotel

Sjoerd
4-1-2014

Erg leuk hotel met super service. Het spa gedeelte is prima maar niet erg bijzonder Het eten is er goed in het restaurant. Keus wel beperkt dus voor een langer verblijf niet optimaal.

Geweldig hotel

MM
3-3-2013

Prima hotel, gelegen in een rustige wijk. Personeel is bijzonder aardig en behulpzaam. Kamers zijn netjes, en WIFI is door het hele hotel goed te doen. Ontbijt is uitstekend, goed verzorgd. Via hotel shuttle van en naar het vliegveld geregeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Epoque voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Epoque in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Epoque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Epoque scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.