Hotel Elizeu

4 reviews over Hotel Elizeu in het Nederlands

voldoende

Arija
18-12-2010

De lokatie bij treinstation is ideaal. verder is de buurt een minpunt, maar echt heel erg is het nou ook weer niet, gewoon een stationsbuurt. Hal en terras achter is goed. Geheel: voldoende.

Redelijk, maar meer ook niet

Renée
29-7-2009

Hotel ligt dicht bij het hoofdstation van Boekarest in een ietwat onaangenaam aandoende buurt. Binnen ziet het er wat beter uit, al mag er wel iets aan de schimmel in de badkamer gedaan worden. Het eten is toereikend, de service goed, zij het wat onpersoonlijk. Niet iets voor een langer verblijf.

Goede ligging tov Station

Samora
20-7-2008

Goed hotel. Ligt 3 minuten lopen van station af! Ideaal.

Vandaar kan je overal naartoe met metro.

Hebben er 1 x 's avonds gegeten. Niet super bijzonder.

We hebben een aantal aanbieders voor Elizeu voor je op een rij gezet:

Goed hotel op loopafstand dichtbij gara du nord.

Het personeel is vriendelijk en het eten is goed.

In het restaurant (onder het hotel) is het vaak erg rustig. Personeel spreekt buiten roemeens ook engels. Gasten zijn voornamelijk zakenlieden, veelal alleen. Gene hotel om gezellig met kinderen op vakantie te gaan, wel een heel goed hotel om Boekarest te bezoeken of voor een doorreis naar de rest vcan Roemenie.

We hebben een aantal aanbieders voor Elizeu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elizeu in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elizeu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elizeu scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.