Hotel Crystal Palace

Hotel Crystal Palace
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Palace voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crystal Palace in het Nederlands

Goed zakenhotel

Luijk
18-3-2009

Goede ligging, tram stopt voor de deur. Personeel is vriendelijk en voertaal is engels

Gereisd Zakelijk in maart 2009
2008

Eten, waardeloos

luc.bloem
20-10-2008

Eten is niet te eten, war kun je verkeert doen aan een Carpaccio, je zou denken nits, totat je in dit hotel gaat eten......Het was bevroren, hele kunst. Als je dan aan de ober vraagt, egt hij met een stale gezicht, zo serveren wij dit gerecht. Als je dan een entrecote besteld, krijg je weet een koud stukje vlees. Slecht eten, niet aan te bevelen. Kamers zijn netjes.

Gereisd Zakelijk in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Palace in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.