Hotel Capitol

We hebben een aantal aanbieders voor Capitol voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Capitol in het Nederlands

Mooi hotel midden in de stad

Thijs
28-5-2017

Een hotel dat eigenlijk 4 sterren zou mogen krijgen. Mooi historisch gebouw, goede staat van de kamers, airco en lekker ontbijt. Daarnaast is het hotel super centraal gelegen en daardoor makkelijk bereikbaar. Voor een citytrip Boekarest is dit zeker een toppertje!

Gereisd Met vrienden in april 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand< 100 km

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capitol in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capitol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.