Hotel Angelo

1 review over Hotel Angelo in het Nederlands

Behoorlijk

Peter
22-5-2012

Ideaal wanneer overnachting aan de luchthaven nodig is. Gratis shuttle. Een tip : wanneer je wilt uitgebreid ontbijten : probeer als eerste aan te schuiven, dan zal je nog alle keus hebben. Hoe later hoe minder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angelo in Boekarest (Bucuresti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angelo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.