Camping Doua Lumi

Camping Doua Lumi
9,8

5 tips over Camping Doua Lumi

Hans, 21-4-2014
Er wordt een prima wijn geserveerd!
Hans, 16-4-2014
Geniet vooral de locale gastronomie!
Bea Tilanus, 26-7-2012

TIP: neem een taxi goed en goedkoop. De gastheer en gastvrouw brengen je graag met goede en betrouwbare chaffeurs in contact.

Indrukwekkend: de glasblazerij van Medias. Breng daarna, als contrast, een bezoek aan het gas-museum van GASROM, wat 'n decadentie.

Pieter Jongert, 5-7-2012

De eigenaar ontving ons met een welkomsdrankje en gaf ons allerlei info over bijzienswaardigheden in de omgeving. Camping ligt in Transsylvanie (Zevenbergen) een vroegere Duitstalig gebied, waarvan de

oorspronkelijke bewoners uit Sachsen en Schwaben kwamen en hun folklore en stijl van huizen en kerkenbouw meebrachten. In de omgeving zijn alleen al 300 weerkerken, sommige verfraaid sommige in de oorspronkelijke staat.

Pieter van Ginneken, 31-12-2011
Het is een prima stek voor een rustpauze bij het verkennen van Roemenië. Als uitvalsbasis voor bezoek aan de regio met versterkte kerken is het ook een prima plek. De nabijgelegen stad Medias met historische kern is het bezoeken ook waard.