9,8

38 reviews over Camping Doua Lumi in het Nederlands

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mira & Harry Molenaar,
29-7-2018

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Familie Dolsma,
3-9-2017

Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Harry Kleijnen,
      25-8-2017

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren. Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ontspannen in het Paradijs van Transilvanië

Familie Kuipers,
      14-8-2017

Camping Doua Lumi is een kleine, camping midden in het Roemeens dorpje Blajel. De camping is een klein paradijs. De rust, maar ook de vogels, de bloemen en de geluiden van het Roemeense dorpsleven maakt dit alles zo compleet. Het innemende gastheerschap van de eigenaren en de kleinschaligheid brengt mensen uit vele landen samen. Geweldig is dat! In de omgeving is veel Roemeense cultuur te bewonderen. De bijzondere weerkerken, mooie steden, een treinreis naar Boekarest, een spectaculaire autoreis over de Transfagarasan, eten bij de boer, een tocht door het prachtige landschap of een paardenmarkt bezoeken. Roemenië is een gastvrij land waar wij ons erg welkom voelen. Camping Doua Lumi maakt voor ons zijn naam waar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine fijne camping

Jeroen fokkens,
      14-8-2017

Kleine camping, centrale ligging. Heerlijk zwembad om af te koelen.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervolle camping

John Manshanden,
      5-8-2017

Geweldige ontvangst en aandacht. Fijn zwembad.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek, hier ontdek je het echte Roemenië

Fam. Valentijn,
      17-6-2017

De beheerders van de camping, Hans en Wilma, ontvangen je bijzonder hartelijk en zorgen als je dat wilt voor een heerlijk ontbijt. Wij waren hier met 2 volwassen kinderen, zonder auto, Hans zorgde voor fietsen en haalde ons zelfs op bij het vliegveld. Alles kon! Sibiu en Sighisoara zijn de toeristische trekpleisters in de omgeving, ze zijn mooi, maar wil je het echte Roemenië ontdekken dan vinden wij het dorp van de camping (Blajel) en de stad Medias veel interessanter. Hans en Wilma laten je kennismaken met de cultuur via een rondleiding door het dorp, eten bij de boer of een rit op een paardenkar. Het zwembad is heerlijk verkoelend en goed onderhouden. De camping ligt aan de hoofdweg, een winkeltje is er recht tegenover. Helaas kon ik geen cijfer geven voor de beheerders, dat is zeker een 10!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

een hele gastvrije plek

w.oosterwoud,
      4-5-2017

smorgens een top ontbijt verzorgd door onze gastvrouw,Voor ons was het een aangename onderbreking van onze reis naar het Beren reservaat bij zarnesti waar we al enige keren zijn geweest Ook een aanrader

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige camping met unieke gastvrijheid

Gyan & Margot
      25-8-2016

Deze camping is erg aan te raden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en super gastvrij. Wij stonden bijna alleen op de camping en het contact was heel persoonlijk. Er zijn veel dingen te zien in de omgeving op maximaal zo'n 2 uur rijden. Goed te doen dus op een dag. De camping zelf is heel mooi gelegen en er is een heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in juli 2016

Supercamping

Theo en Antje Kuipers
      25-8-2016

We hebben dit jaar weer een supervakantie gehad in Roemenië. En niet in de laatste plaats door ons verblijf op camping Doua Lumi. Hans en Wilma wat waren jullie perfecte gastheer en gastvrouw. Het vieren van Antje haar verjaardag temidden van een veelzijdig en internationaal campinggezelschap was grandioos. Geweldig dat jullie dat mogelijk hebben gemaakt. Er was maar één minpuntje... het was allemaal té snel voorbij.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Doua Lumi in Blajel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Doua Lumi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.