Camping Doua Lumi

Tonen op kaart

72 reviews over Camping Doua Lumi

• 2019
    10Marjo Manders05-08-2019

Fantastisch! Zeer zeker een aanrader.

Wat een geweldige camping. Wilma en Hans zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Heel rustig. Spreken vele talen en je voelt je bij hen gelijk welkom. Na een lange reis is er meteen een kopje koffie of een glaasje fris. En Wilma jouw rust was voor mij een verademing. Precies wat ik nodig had. Voor het eerst geen zin om naar huis te gaan. Wat echt heel geweldig is: is dat jullie het hele dorp bij jullie camping betrekken en dat jullie ook de uitstapjes regelen. Eten bij de boer - met paard en kar naar een restaurant en terug - de kapster komt op de camping voor het knippen van de haren - de jongens uit het dorp mogen tussen 13.00 en 15.00 uur bij jullie komen zwemmen. Fantastisch. Lieve Wilma en Hans bedankt voor alles. Ik zal jullie nooit vergeten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Mira & Harry Molenaar29-07-2018

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Familie Dolsma03-09-2017

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Harry Kleijnen25-08-2017

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren. Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Familie Kuipers14-08-2017

Ontspannen in het Paradijs van Transilvanië

Camping Doua Lumi is een kleine, camping midden in het Roemeens dorpje Blajel. De camping is een klein paradijs. De rust, maar ook de vogels, de bloemen en de geluiden van het Roemeense dorpsleven maakt dit alles zo compleet. Het innemende gastheerschap van de eigenaren en de kleinschaligheid brengt mensen uit vele landen samen. Geweldig is dat! In de omgeving is veel Roemeense cultuur te bewonderen. De bijzondere weerkerken, mooie steden, een treinreis naar Boekarest, een spectaculaire autoreis over de Transfagarasan, eten bij de boer, een tocht door het prachtige landschap of een paardenmarkt bezoeken. Roemenië is een gastvrij land waar wij ons erg welkom voelen. Camping Doua Lumi maakt voor ons zijn naam waar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jeroen fokkens14-08-2017

Kleine fijne camping

Kleine camping, centrale ligging. Heerlijk zwembad om af te koelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8John Manshanden05-08-2017

Sfeervolle camping

Geweldige ontvangst en aandacht. Fijn zwembad.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam. Valentijn17-06-2017

Geweldige plek, hier ontdek je het echte Roemenië

De beheerders van de camping, Hans en Wilma, ontvangen je bijzonder hartelijk en zorgen als je dat wilt voor een heerlijk ontbijt. Wij waren hier met 2 volwassen kinderen, zonder auto, Hans zorgde voor fietsen en haalde ons zelfs op bij het vliegveld. Alles kon! Sibiu en Sighisoara zijn de toeristische trekpleisters in de omgeving, ze zijn mooi, maar wil je het echte Roemenië ontdekken dan vinden wij het dorp van de camping (Blajel) en de stad Medias veel interessanter. Hans en Wilma laten je kennismaken met de cultuur via een rondleiding door het dorp, eten bij de boer of een rit op een paardenkar. Het zwembad is heerlijk verkoelend en goed onderhouden. De camping ligt aan de hoofdweg, een winkeltje is er recht tegenover. Helaas kon ik geen cijfer geven voor de beheerders, dat is zeker een 10!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10w.oosterwoud04-05-2017

een hele gastvrije plek

smorgens een top ontbijt verzorgd door onze gastvrouw,Voor ons was het een aangename onderbreking van onze reis naar het Beren reservaat bij zarnesti waar we al enige keren zijn geweest Ook een aanrader

Gereisd met partner in april 2017

• 10Gyan & Margot25-08-2016

Geweldige camping met unieke gastvrijheid

Deze camping is erg aan te raden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en super gastvrij. Wij stonden bijna alleen op de camping en het contact was heel persoonlijk. Er zijn veel dingen te zien in de omgeving op maximaal zo'n 2 uur rijden. Goed te doen dus op een dag. De camping zelf is heel mooi gelegen en er is een heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in juli 2016

5 tips over Camping Doua Lumi

• Hans, 21-04-2014 Rapporteren

Er wordt een prima wijn geserveerd!

• Hans, 16-04-2014 Rapporteren

Geniet vooral de locale gastronomie!

• Bea Tilanus, 26-07-2012 Rapporteren

TIP: neem een taxi goed en goedkoop. De gastheer en gastvrouw brengen je graag met goede en betrouwbare chaffeurs in contact. Indrukwekkend: de glasblazerij van Medias. Breng daarna, als contrast, een bezoek aan het gas-museum van GASROM, wat 'n decadentie.

0 vragen over Camping Doua Lumi

Camping Doua Lumi info