Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

72 Reviews over Doua Lumi

• 10Marjo Manders05-08-2019

Fantastisch! Zeer zeker een aanrader.

Wat een geweldige camping. Wilma en Hans zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Heel rustig. Spreken vele talen en je voelt je bij hen gelijk welkom. Na een lange reis is er meteen een kopje koffie of een glaasje fris. En Wilma jouw rust was voor mij een verademing. Precies wat ik nodig had. Voor het eerst geen zin om naar huis te gaan. Wat echt heel geweldig is: is dat jullie het hele dorp bij jullie camping betrekken en dat jullie ook de uitstapjes regelen. Eten bij de boer - met paard en kar naar een restaurant en terug - de kapster komt op de camping voor het knippen van de haren - de jongens uit het dorp mogen tussen 13.00 en 15.00 uur bij jullie komen zwemmen. Fantastisch. Lieve Wilma en Hans bedankt voor alles. Ik zal jullie nooit vergeten.

• 10Martin a Pavel29-07-2018

Naprostá spokojenost

S kamarádem jsme byli na motorkách projet Rumunsko. Po dni jízdy v dešti jsme narazili vyčerpaní na tento kemp. Ochota těchto majitelů, je až dech beroucí. Okamžitě na nás dýchla rodinná atmosféra ubytování a majitelé přesně věděli co potřebujeme. Ano pivo :) Bylo na nás určitě vidět, že ho potřebujeme. Ubytování bylo skvělé, servis také a cena rovněž. Možnost vlastní stravy a poskytnutí kuchyňky přišlo vhod. Sociální zařízení na úrovni. Musím opět vypíchnout ochotu majitelů, byť drobností, jako dřevěná destička pod stojánek motorky, aby se nebořila a vyvěšení české vlajky :) Příjemná konverzace o cestování a celkově milé jednání. Tento kemp s ubytováním vřele doporučujeme. Škoda, že jsme nemohli využít dalších možností kempu a museli jet dál. Držím palce, aby vše fungovalo nadále na stejné úrovni a majitelům hodně zdraví a dlouhá léta života.

• 10Mira & Harry Molenaar29-07-2018

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

• 10Sarazin Marie Annick et Pierre11-07-2018

Excellent

Séjour de 2 nuit en camping-car. Nous étions super contents. Accueil de qualité, hygiène irréprochable même si les sanitaires sont un peu petits. Endroit bucolique et très reposant. De nombreuses activités peuvent se faire à partir du camping mais nous ne sommes pas restés assez longtemps. Nous nous sommes promis de revenir…

• 10Familie Dolsma03-09-2017

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

• 9Harry Kleijnen25-08-2017

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren. Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

• 10Familie Kuipers14-08-2017

Ontspannen in het Paradijs van Transilvanië

Camping Doua Lumi is een kleine, camping midden in het Roemeens dorpje Blajel. De camping is een klein paradijs. De rust, maar ook de vogels, de bloemen en de geluiden van het Roemeense dorpsleven maakt dit alles zo compleet. Het innemende gastheerschap van de eigenaren en de kleinschaligheid brengt mensen uit vele landen samen. Geweldig is dat! In de omgeving is veel Roemeense cultuur te bewonderen. De bijzondere weerkerken, mooie steden, een treinreis naar Boekarest, een spectaculaire autoreis over de Transfagarasan, eten bij de boer, een tocht door het prachtige landschap of een paardenmarkt bezoeken. Roemenië is een gastvrij land waar wij ons erg welkom voelen. Camping Doua Lumi maakt voor ons zijn naam waar.

• 9Jeroen fokkens14-08-2017

Kleine fijne camping

Kleine camping, centrale ligging. Heerlijk zwembad om af te koelen.

• 8John Manshanden05-08-2017

Sfeervolle camping

Geweldige ontvangst en aandacht. Fijn zwembad.

• 9Fam. Valentijn17-06-2017

Geweldige plek, hier ontdek je het echte Roemenië

De beheerders van de camping, Hans en Wilma, ontvangen je bijzonder hartelijk en zorgen als je dat wilt voor een heerlijk ontbijt. Wij waren hier met 2 volwassen kinderen, zonder auto, Hans zorgde voor fietsen en haalde ons zelfs op bij het vliegveld. Alles kon! Sibiu en Sighisoara zijn de toeristische trekpleisters in de omgeving, ze zijn mooi, maar wil je het echte Roemenië ontdekken dan vinden wij het dorp van de camping (Blajel) en de stad Medias veel interessanter. Hans en Wilma laten je kennismaken met de cultuur via een rondleiding door het dorp, eten bij de boer of een rit op een paardenkar. Het zwembad is heerlijk verkoelend en goed onderhouden. De camping ligt aan de hoofdweg, een winkeltje is er recht tegenover. Helaas kon ik geen cijfer geven voor de beheerders, dat is zeker een 10!

Camping Doua Lumi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar