Hotel Coroana De Aur

We hebben een aantal aanbieders voor Coroana De Aur voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Coroana De Aur in het Nederlands

Met vrienden

redelijk hotel in het centrum van de stad

Gonnie
28-9-2016

Typisch Oostblokhotel, wat enigszins verouderd is. De kamer is netjes en haardroger en koelkast zijn aanwezig. De wifiverbinding in het hotel is zeer goed. De bedden en kussens zijn ook zeer goed. De kamer is netjes en schoon.

Het personeel is niet erg vriendelijk en spreekt geen woord Engels, ondanks de vele buitenlandse toeristen. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn redelijk tot goed. Het hotel ligt in het centrum.

Goed hotel

AnneS
24-5-2011

Dit is een goed hotel met vriendelijk personeel.Er is een mooie eetzaal en 's morgens een verzorgd ontbijtbuffet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coroana De Aur in Bistrita, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coroana De Aur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.