Camping Casa Alba

3 reviews over Camping Casa Alba in het Nederlands

Geen aanrader

Kim,
5-8-2018

Geen aanrader voor als je met een tent reist. Is eigenlijk geen camping. Kiezel-zandplekken in een bosje achter de hutjes. 2 personen 1 tent en auto geen electra 25 euro per nacht. Veel te duur voor wat je krijgt en een onvriendelijke behandeling. Vooraf betalen. Voor campers op asfalt wellicht ok. Naar onze mening wordt het feit dat er nergens anders in de buurt van Boekarest een camping is flink misbruikt.

Andere gasten die we spraken zijn door de controleurs in de bus naar de stad opgelicht en moesten een flinke boete betalen ondanks dat ze een geldig plaatsbewijs hadden.

Ons advies: Voor 10 euro per nacht meer heb je een apartment met airco in hartje centrum!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geen begeleiding

Yentl Clarijs,
3-8-2017

Je moet eerst betalen voor je de kans krijgt om een plaats te zoeken. Dan constateer je dat er geen plaats meer en je op een ander veld, dat op een bos lijkt, je caravan moet neerzetten.

De man van de camping spreekt alleen Roemeens.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

de camping is meer een huisjespark (zoals wel meer campings in roemenie) voor 4 euro per nacht meer (t.o.v. tent en 2 personen) heb je een huisje (lees: vierkant hok, met bed en wastafel) het sanitair is voor roemeense begrippen prima. mega winkelcentrum is dichtbij en centrum met OV goed bereikbaar. het camping restaurant is goed, maar wel duur (en toeristen worden nog extra afgezet).

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Casa Alba in Baneasa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Casa Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.