Sorteren

Reviews over Arad

niks mis mee

Erik
    12-6-2013

Hotel ligt aan de rand van het centrum, nabij een park. Hotel heeft nog steeds een oude communistische uitstraling maar kamers zijn zuiver en van alle gemakken voorzien. Gratis snelle internetverbinding. Voldoende gratis parkeerplaatsen. Bar nodigt niet echt uit voor een gezellige avond. Lobby is ok. Ontbijt ook al is het personeel niet snel met het afruimen van de tafels. Alles bij elkaar een prima hotel voor Eur 51.

Restaurant heeft een uitgebreide kaart. De kwaliteit van de keuken is voldoende

Top!

Jamil
    1-8-2012

Goed hotel! Mooie prijs! Goed gelegen! Top Hotel. de winkel is naast het hotel en het strand is wel heel dichtbij, prijs kwaliteit is ook prima

Arad scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews