• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Super

Megathon
    5-9-2017

Heerlijk rustige en eenvoudige camping. Geen overbodige luxe, maar gewoon alles wat je nodig hebt. Ik was op rondreis met de motor en verbleef er ongeveer een week in m'n tentje. Douches waren eenvoudig en in aantal zeer beperkt, maar verder gewoon goed (ik stel niet veel eisen). Er was Wi-Fi en een kleine keuken/zithoek waar je op je gemak kon lezen, zitten of iets simpels kon koken of je telefoon kon opladen. Ook buiten een zithoek met stroom, Wi-Fi, en BBQ (deels overdekt). De stekkerdozen op de camping kon ik gebruiken om mijn tablet enz op te laden, zonder extra kosten. Betalen kon ik (voor het eerst in 2016) met de pin. Zelfs wassen was geen probleem, wasgoed even afgeven en 's avonds weer ophalen (tegen een kleine vergoeding). Ik vond het heerlijk en kan het iedereen aanraden, maar wil je echt luxe, dan is dit niks voor jou. De Nederlandse eigenaresse helpt je waar nodig. Een kleine supermarkt zit in het dorp (loopafstand). Aan de voet van de Transfgarasan, dus zeker voor motorrijders een uitstekend startpunt !

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

Roemenie scoort een 7,8 uit 10, op basis van 411 reviews