Roemenie

Reviews over accommodaties in Roemenie

Leuke camping

Appie,
    21-8-2018

Camping Eldorado is een (voor Roemeense begrippen) grote camping, schoon sanitair, er zijn meerdere toiletten & douches (dames/heren gescheiden), een mooie wasgelegenheid met warm/koud water, wasmachines, wasdroger. De plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, er zijn veel watertappunten en elektrapalen, op onze plek waren beide helaas kapot, maar geen probleem want er blijven er nog genoeg over. Zelfs op de verste plek heb je WIFI. Er is helaas nog steeds veel (vracht)verkeer op de drukke doorgaande weg, blijkbaar is de rondweg nog niet klaar. Idem review 2017 was van een natuurbad/zandstrand en zonneweide toen wij er waren (ook) geen sprake. Wellicht ook ivm lange droogte, wat begrijpelijk is (nb: de website/advertentietekst/foto's zou -tijdelijk- aangepast kunnen worden). De receptie is open tussen 8-10 uur en 17-20 uur, wij hadden een erg aardige Engelstalige dame. Er staat Maestro geaccepteerd maar pinbetaling is niet mogelijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

prima camping van alle gemakken voorzien.

Agaath Borg,
    14-8-2018

de camping is midden in het dorp Sovata, maar toch is er veel groen, veel fruitbomen en mooie bloeiende planten.

de blokhutten zijn prima voor 2 of 3 personen, alles is keurig schoon, ook het sanitair.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Sprookjesachtig

Hendrik Beelen,
    14-8-2018

Een camping op een fantastisch gesitueerde plek in een schitterende streek (Maramures) Ruime plaatsen, veel bloemen, vriendelijk en behulpzame gastheer- en vrouw.

Als u op een sprookjesachtige stille, natuurlijke plek wilt staan ga dan zeker naar Baboe wanneer u de Maramures aandoet.

Uitstekend

Hendrik Beelen,
    14-8-2018

Een kleinschalig camping met een uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw die je het verblijf zo aangenaam mogelijk willen maken. Bijzonder is dat beide redelijk tot zelfs goed Nederlands spreken. Op verzoek kookt de gastvrouw ook nog voor de gasten. Als u de rust van een fijne camping zoekt dan is dit een goede keus.

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mira & Harry Molenaar,
    29-7-2018

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

Gereisd met partner in juli 2018