Sorteren

Reviews over accommodaties in Roemenie

Ja er al sinds 2000 vind het leuk om zijn ligging

Anna Proost
    17-9-2018

Het ontbijt is ok. Ik ga er omdat het kuuroord met het hotel verbonden is. De beste zorgen op medisch gebied kan men daar vinden. Alles gebeurt er nog manueel. Spijtig dat het eten er echt niet te eten is, smaakloos, vettig. In de stad zelf zijn er echt goede restaurants. Ik neem steeds hotel plus ontbijt. Het hotel is zeker ok proper en net. De ligging is zeker ok. Daarom ga ik er steeds terug.

Naar Romenie? Bezoek dan zeker deze camping

Mira & Harry Molenaar
    29-7-2018

Mooie kleinschalige schone camping met zeer vriendelijke eigenaren in een klein drop met krachtige omgeving. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Echt een aanrader 😘

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie
    28-9-2016

Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.