Sorteren

Reviews over accommodaties in Roemenie

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Familie Dolsma
    3-9-2017
    Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

zeer goed hotel met goede ligging

Gonnie
    28-9-2016
    Het hotel heeft zeer ruime en moderne kamers met allerlei faciliteiten, zoals haardroger, flatscreen, minibar, waterkoker, kluis. De badkamer heeft zowel een aparte douche als een apart bad. De kamers zijn zeer schoon, er was nergens stof te bekennen. De bedden en kussens zijn redelijk tot goed. Het ontbijtbuffet en het avondeten zijn goed. De wifiverbinding is zeer snel en goed. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Nadeel is dat er geen trappen zijn en dat er meestal wachtrijen staan voor de lift. Het hotel ligt in het centrum, dus veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand.
Roemenie scoort een 7,8 uit 10, op basis van 410 reviews