Reviews over Plaine Des Cafres

Prima accomodatie

TazTinge,
    28-2-2012

We verbleven hier 1 nacht en zaten in een kleine geschakelde bungalo. Lekker was ook de sauna. 's avonds werd het erg koud dus de kachel moest aan. Prima restaurant waar je heerlijk kunt eten.

Prima startpunt om de vulkaan te gaan beklimmen

Looptmetstok,
    31-3-2011

Les Geraniums in Plaine Des Cafres is een leuk klein hotelletje. De omgeving lijkt heel sterk op Zwitserland. De kamers zijn toch wel een beetje gehorig, onze boven buren gingen vroeg (06:00) uur op pad en klosten op hun bergschoenen door hun kamer. Dat klonk alsof ze bij ons binnen waren....

De keuken is uitstekend, probeer vooral de eendenborstfilet met gecarameliseerde ananas met gember - vanille saus!

goede accomodatie

Paul,
    18-8-2010

accomodatie goed en zuiver, verder was het eten prima.

Plaine Des Cafres scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews