Reviews over Hell Bourg

Leuk familiehotel

Rob en Willy,
    22-8-2012

Kleine kamers maar voldoende en schoon.

Wij moesten via 2 trappen en een galerij naar onze kamer, de kamers liggen voornamelijk aan een galerij. Geen concierge welke je koffers od. naar de kamer brengt. Kleine buitenterras.

Ruim restaurant - in de avond kan je hier goed eten. Het ontbijt is weinig.

Voor een 2* hotel - is het een fijn hotel.

Goed restaurant

TazTinge,
    28-2-2012

Dit hotel is zeer geschikt om de omgeving te verkennen. Niet veel bijzondere kamers maar een mooi uitzicht over de bergen.

Wandelaarshotel in hartje centrum Hell Bourg

Patricia,
    3-7-2011

Relais de Cimes ligt hartje centrum van Hell Bourg en de meeste kamers kijken uit op de omringende bergen. De kamers zijn niet bijzonder, maar voor een nachtje prima. Het is bij uitstek een hotel voor wandelaars. In de hotelinformatie op de kamer zijn ook verscheidene wandelroutes in de omgeving opgenomen. Het eten in het hotelrestaurant is erg lekker en je wordt door zowel het personeel in het restaurant als aan de receptie vriendelijk geholpen.

Pro's:

+ Relatief grote kamer voor een 2 sterren hotel met apart toilet.

+ Mooi uitzicht over de bergen van Salazie.

+ Goed eten

+ Zeer goedkoop WiFi in het restaurant

+ Goede uitvalsbasis voor wandelingen

Con's:

- Hotel heeft geen eigen parking dus je moet je auto aan de kant van de weg zien kwijt te raken.

- Geen airco op de kamer

- Douchen in bad zonder douchegordijn of glazen beschermplaat waardoor badkamer nat wordt.

- Twijfelaar als bed (maar 140 cm)

Hotel met een geweldige ligging

Looptmetstok,
    22-3-2011

Dit hotel bestaat uit meerde gebouwtjes.

Het heeft een uitstekend restaurant, met name de creoolse gerechten zijn super!

Vanuit het hotel kan je geweldig mooie wandelingen maken in dit tropische vulkaan landschap. (houd wel rekening met flink klimmen en dalen).

Hell Bourg scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews