Hotel Holiday Villa Doha

Hotel Holiday Villa Doha

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Villa Doha voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Villa Doha in het Nederlands

Goed en gezellig Hotel

Harry
11-7-2013

Bijzonder goed hotel en erg gezellige lobby. Roken is toegestaan en overal aansluiting voor telefoon of laptop. Wifi overal aanwezig en erg snel een goed! Erg goede maaltijden In buffet vorm (niet duur)

Gereisd Met partner in Tue May 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Villa Doha in Doha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Villa Doha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.