Hotel Best Western Pierre

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Pierre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Pierre in het Nederlands

Anders

2005

wat eenvoudig hotel gelegen op loopafstand van het strand. Bushalte tegenover het hotel. voor 0,75 UDS kun je met de bus naar Old San Juan. De ontbijtruimte is vernieuwd. Kamers zijn netjes en schoon maar soms aan renovatie toe. Hier inmiddels al 4 maal vooraf aan een cruise verbleven.Het is een betaalbaar hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Pierre in San Juan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.