San Juan

vakanties San Juan

We hebben een aantal aanbieders voor San Juan voor je op een rij gezet:

Reviews over San Juan

• 7Rene08-04-2016

Dichtbij allerlei restaurant en winkels.

Het eten in de restaurants was goed, de taxi's niet te duur en zeker aan te bevelen om naar old city van San Juan te gaan. Verder goed insmeren, zon en wind is erg verraderlijk. Vliegveld is op 20 minuten van Hotel. Alleen op elke hoek lag wel een homeless figuur om te bedelen.

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

maart 2016

• 7marco05-12-2012

Leuke plaats

San juan is een leuke plaats. We zijn hier begonnen met onze cruise dus niet lang geweest

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8kevin2you22-11-2012

Iedereen zou hier ooit naartoe moeten gaan

Ik kan louter dan postief zijn over Puerto Rico en San Juan. Mooie natuur (het regenwoud en de lang gerekte stranden), en de cultuur die je kunt vinden in old San Juan. Old San Juan is zeker een aanrader! Over het algemeen aardige mensen, leuke typische gebouwen en winkeltjes. Er zijn ook merk winkels te vinden. In de buiten wijken hebben ze allerlei outlets, waar je HEEL goedkoop goede merkkleding kan kopen. Voor iedereen is op dit eiland iets te doen. Relaxen lukt er ook heel goed! Van criminaliteit heb ik niks gemerkt. Als je het overweegt moet je hier zeker naartoe! Hellaas zijn er geen rechtstreekse vluchten vanuit rotterdam, anders zou ik er vaker naartoe gaan.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9bk19-10-2012

welvarende hoofdstad van puerto rico

de mooiste stranden van puerto rico liggen naar mijn mening op eilandje culebra,wit koraalstrand met riffen,de stadsstranden zijn ook prima,geel zand en soms veel branding

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Alleen gereisd in januari 2012

• 8J28-11-2011

Leuk historische oude stad, matige stranden

San Juan is een grote en drukke stad met erg veel verkeer. De oude stad is zeer de moeite waard. Mooiste stranden in wijk Ocean Park en Isla Verde. Echter, Nederland heeft mooiere stranden. Zoek je tropische idylle, dan moet je er met een huurauto op uit gaan naar het binnenland (tropisch regenwoud) of naar de westkust van het eiland.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in november 2011

• 10Redakcja_Zoover14-04-2011

Pięknie!

Był to jeden z naszych przystanków podczas cruise z Miami. Pięknie! Z pewnością należy zobaczyć El Morro – hiszpańską fortecę, pilnującą kiedyś wejścia do portu. Od El Morro ciągną się umocnienia m.in. Castillo del Morro i La Fortaleza. Koło El Morro znajduje się ogromny zielony plac, na którym widzieliśmy dziesiątki studentów puszczających latawce. Piękny widok!

Między dwiema fortecami znajduje się piękne Stare Miasto, w którym można zobaczyć liczne kościoły i kolorowe budynki. Polecam!

Gereisd met vrienden in februari 2011