Hotel Inter-Continental ****

Hotel Inter-Continental ****

Hotel Inter-Continental
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Inter-Continental voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Inter-Continental in het Nederlands

Zeer nethotel, erg luxe, wel duur!

Eten in het steakehouse was niet te pruimen en niet te betalen. Voor de rest is alles super: zwembad met watervale en bubbelbad en ligging aan een rustig strand, Zeer vriendelijk personeel, Aan de overkant van de weg zijn enkele winkeltjes(super markt met goedkoop bieren andere dranken) ook zijn daar restaurants.

Een aanrader, maar neem een dikke portomonee mee!!!

Poepiesjiek hotel en dik in orde! Mooi en gezellig casino ook!

Mooi hotel, op de verkeerde plaats

Esther Bezemer, 13-6-2004

Mooi hotel, op de verkeerde plaats. Erg vriendelijke mensen en een schitterend zwembad. De kamers waren vrij eenvoudig. Lekker eten in de diverse restaurants maar wel vrij duur.

Ik neem aan dat het hier gaat om het Intercontinental San

Marjolein Sweron, 1-4-2004

Ik neem aan dat het hier gaat om het Intercontinental San Juan Resort & Casino. Ben hier geweest in maart 2004. Echt een heel mooi hotel. Mooie entree. Diverse restaurants o.a. een japanner waar je heerlijk kan eten. Het hotel ligt direct aan zee en er is een heerlijk zwembad bij het hotel met een lekker bubbelbad. Kamers zijn ruim en schoon. Het enige minpuntje vond ik dat de drankjes erg duur zijn. Er zijn wel heerlijke cocktails te verkrijgen. In ieder geval een hotel voor een heerlijk lekker relaxed verblijf. Zeker een aanrader. Wat ook een aanrader is om een keer de nachtclub te bezoeken van het naastgelegen hotel, je kijkt je ogen uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter-Continental in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter-Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inter-Continental scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.