Reviews over Palmer

Een prachtig maar duur hotel, ver weg van alles

Fam. Schilder,
    28-4-2008

Een prachtig maar duur hotel, ver weg van alles. Wanneer je geen auto hebt gehuurd, kost het je een vermogen om overal te komen per taxi.

In de omgeving is weinig te doen, behoudens de dagtochtjes die het hotel aanbiedt.

Jammer genoeg vond het personeel het nodig om het fooienbedrag zelf in te vullen, wanneer je geen streep had gezet bij het in te vullen bedrag. Voor ons de volgende keer een minder luxe hotel ergens in het centrum.

Ik werkzaam op een reisburo, wil jullie vertellen dat dit

Ditte,
    24-8-2005

Ik werkzaam op een reisburo, wil jullie vertellen dat dit een Fantastisch hotel is suuuuper, al in heeel veeeel hotels geweest maar dit is een plaatje.

Prachtige omgeving, goede service, super eten. Ben hier al 2x op vakantie geweest. Autohuur is zeker aan te raden

is een half uur van Old San Juan.