Hotel Hyatt Dorado Beach Resort

Hotel Hyatt Dorado Beach Resort

1 review over Hotel Hyatt Dorado Beach Resort in het Nederlands

2006

Dit is een resort waar alles kan, niets moet

Dirk
29-8-2006

Dit is een resort waar alles kan, niets moet. Als je hier nog stress hebt, dan moet je psychologische hulp overwegen. Zonder twijfel 5 sterren. Er zijn kamers gelijkvloers en op het eerste verdiep (met groot balkon). De kamers beneden hebben het voordeel dat je direct de oceaan kan induiken, maar hebben het nadeel dat er intussen een grote salamander uw plaats in bed zou kunnen innemen. Geen nood, dan neem je maar een hangmat tussen de palmbomen. Uiteraard moet je voor dit hotel genoeg dollars mee hebben. Best is om dit niet in de zomer te doen. Ik ben er eind november geweest, en men klaagde er van het slechte weer. Men had de week ervoor zowaar een dag van maar 28° gehad. Ontbijt is buffet, maar je kan ook naar de kok toestappen (in open keuken) en hem/haar uitleggen wat je wilt. In Dorado zijn behoorlijk wat restaurants. Voor visgerechten 'the place to be'. Tip voor koppels die een exclusieve huwelijksreis willen.

Gereisd Zakelijk in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Dorado Beach Resort in El Alto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Dorado Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.