Reviews over El Alto

Dit is een resort waar alles kan, niets moet

Dirk,
    29-8-2006

Dit is een resort waar alles kan, niets moet. Als je hier nog stress hebt, dan moet je psychologische hulp overwegen. Zonder twijfel 5 sterren. Er zijn kamers gelijkvloers en op het eerste verdiep (met groot balkon). De kamers beneden hebben het voordeel dat je direct de oceaan kan induiken, maar hebben het nadeel dat er intussen een grote salamander uw plaats in bed zou kunnen innemen. Geen nood, dan neem je maar een hangmat tussen de palmbomen.

Uiteraard moet je voor dit hotel genoeg dollars mee hebben.

Best is om dit niet in de zomer te doen. Ik ben er eind november geweest, en men klaagde er van het slechte weer. Men had de week ervoor zowaar een dag van maar 28° gehad.

Ontbijt is buffet, maar je kan ook naar de kok toestappen (in open keuken) en hem/haar uitleggen wat je wilt.

In Dorado zijn behoorlijk wat restaurants. Voor visgerechten 'the place to be'.

Tip voor koppels die een exclusieve huwelijksreis willen.