Hotel Meira

10 reviews over Hotel Meira in het Nederlands

geweldigheel goed verzorgd hotel

antoon Torremans
17-5-2017

je moet van rust houden geen toeristen en je overal naar toe met de trein. zelfs naar porto en spanje veel wandeltochten gemaakt en de bewoners zijn o zo vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig hotel

antoon Torremans
7-1-2017

heel rustig hotel het eten is in een woord geweldig omgeving je kunt met de trein overal naar toe 50 plus reizen voor half geld, wel je paspoort meenemen

Leuk hotel

steven
2-10-2016

Hotel meira is een leuk hotel, kwaliteit ontbijt verschild per dag een beetje. Zwembad een beetje vergane glorie Helaas.

Wij hadden een grote kamer 2volwassenen en een kind badkamer netjes maar wat krapjes. Fijne vakantie gehad

Eenvoudig voor 4 sterren

Henk
26-9-2016

Kleine kamers dus luxe kamer boeken, zwembad klein en beperkt, en koud.

Kamer was vies en het tapijt was zwaar vervuild stinkt naar spugen.

Auto gehuurd via touroperator, werd afgeleverd op een achterafterrein bij de

luchthaven, verhuurder was niet op tijd bij de luchthaven en bij retour was

onduidelijk waar de auto moest worden ingeleverd.

Ontbijt in het hotel matig, geen muesli o.a. het eten in het restaurant zeer matig

van kwaliteit, wel leuke bediening.

Comfortabel hotel

A_B
4-9-2015

Comfortabel hotel gelegen in rustige badplaats. Kamer grootte was goed. Terras was 2 keer zo groot als kamer. Gangen in het hotel hebben geen ramen en zijn donker. Zwembad met koud water aanwezig. Ontbijt was uitstekend. Strand op loopafstand. Veel restaurantjes in het stadje. De stad is lastig bereikbaar vanaf vliegveld Porto. Per taxi duurt het een uurtje, maar dit kost 85 euro enkele reis. Per trein gaat alleen overdag maar dan moet je een interregionale trein nemen plus de metro. Het goedkoopst is per expresso diario bus van/naar het vliegveld Porto direct vanuit/naar het busstation van Viano do Castelo en dan per regionale trein enkele haltes verder naar Vila Praia de Ancora. Viano do Castelo is ook een leuk historisch stadje evenals Caminha; waard om te bezoeken. Restaurant Casa Dos Caracois is zeer aan te bevelen. Eenvoudige kaart, alleen Portugees, maar spotgoedkoop. Voor 5,5 euro een complete maaltijd met vis of vlees inclusief een karaf wijn en brood.

goed hotel, vriendelijk personeel

mevrouw Beekhuizen
23-9-2014

goed gelegen hotel, niet al te grote kamers, wel overal WIFI. Ontbijt goed, werd alleen niet altijd snel aangevuld. Schoonmaak elke dag was prima, alles brandschoon. Diverse kamers, wij hadden voordeelkamer, was redelijk basic, wel klein koelkastje. 4 sterren waard? Mwa, niet voor de voordeelkamers vond ik. We hebben hier 2 keer gedineerd, eten was voortreffelijk. Alleen vreemd dat de ober geen woord Engels sprak en dat je op het menu aan moest wijzen wat je wilde hebben, vond ik ronduit slecht voor dit hotel, jammer. Er is goede (gratis) parkeergelegenheid om de hoek dat was ook fijn.

zeer degelijk hotel in noord-portugal

van wesenbeeck
5-8-2012

Erg degelijk hotel met zeer goede service.Redelijk donker interieur,donkere gangen,donker ingerichte kamers.Klein buitenzwembad;gratis Wifi,Parking vlakbij,ook betalende garage.Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet!Zeer goede service:defecten werden onmiddellijk hersteld,er werd ook een andere kamer aangeboden.Zeer vriendelijk en betrokken personeel.Rustig kustplaatsje met wandelpromenade en restaurants waar je goedkoop erg lekker kan eten.

Een aanrader om excursies te maken in de prachtige omgeving!!Wel regenkledij en truien voorzien..

Goed hotel in kleine, gezellige badplaats.

Marijke en Peter
21-7-2011

Dit hotel ligt erg noordelijk in Portugal waar de temperatuur altijd wat lager is en vaak ook veel wind staat; dit is nadelig op het strand!

Het hotel heeft goede kamers en een uitstekend ontbijtbuffet, maar de gangen zijn erg donker door beperkte verlichting (geen daglicht).

Het dorp is vrij klein en ligt nogal afgelegen, maar doet wel gezellig aan.

2008

Gelegen in de hoofdstraat,dicht bij het strand

Paul Van den Brande
9-10-2008

Klein hotel met zwembad en een fantastisch ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel en een gratis parking voor de wagen in de onmiddellijke nabijheid.Goede uitvalbasis voor verkenning langs de prachtige kustlijn en natuurpark.

Aanrader

Leo
28-7-2008

Zeer schoon hotel met klein zwembad, heerlijk om af te koelen. Vriendelijk personeel. Parkeren dichtbij hotel is mogelijk. Leuk strand op loopafstand. Dorp met nog de pure portugese sfeer(ja zelfs in juli) in het ongerepte noorden van Portugal. Goede uitvalsbasis voor tochten naar Guimareis, Braga, nartuurgebied en Porto. Door ligging vlakbij spaanse grens is ook Santiago de Compostella de moeite waard. Hotel is prima plek voor degene die rust zoeken in combinatie met portugese sfeer, natuur en cultuur.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meira in Vila Praia De Ancora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.