Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

• 8.9Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta dos Moinhos voor je op een rij gezet:

240 reviews over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

• 9Gerald en Astrid04-09-2019

Wat een geweldige plek, wij hebben 2 weken in casa du Vinho gezeten. Mooi authentiek huis. De quinta is erg mooi ingericht, elk huis heeft veel privacy, doordat ze verdeeld over het landgoed liggen. Zwembad is groot genoeg met geweldig uitzicht, misschien inderdaad wat te weinig lig stoelen. Een aantal keren heerlijk gegeten bij José en Erik. De quinta ligt centraal in het noorden van Portugal, doordat je na een aantal kilometer de snelweg oprijdt, is alles goed te bereiken. José, Erik en Tom bedankt voor de gastvrijheid.

• 7fam van Inge29-08-2019

Een mooie plek, maar commercieel

Wij verbleven deze zomer in Casa da Oliveira, een ruim huis met fantastisch uitzicht en veel privacy. Het terrein is bovendien prachtig aangelegd en het is heerlijk zwemmen, uitkijkend over de vallei. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis om meerdere mooie plekjes en steden te bezoeken. (wel flinke kosten voor de tolwegen). Toch zijn er ook duidelijke minpunten. De zo bejubelde gastvrijheid hebben wij minder ervaren. Bij aankomst werden we op het terras uitgenodigd en werd er gevraagd of we wat wilden drinken. Dit zogenaamde welkomstdrankje bleek na twee weken gewoon op de eindrekening te staan, 7 euro voor 2 Vinho Verde! We hebben al vaak huizen gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt. Tijdens het verblijf vaker gevoel dat het erg commercieel was. Daarnaast veel campingplekken, daardoor veel gasten en veel te weinig plek rond het zwembad. Voor vragen was weinig tijd en sauna en hottub mag je zelf opstoken.. wifi is echt zeer beperkt.

• 9Ton en Monique27-08-2019

Jose en Erik bedankt voor jullie gastvrijheid en prachtige plekje.😍 In 1 woord niet te bevatten. We belden met Jose en er was een plaatsje. Na aankomst konden we zelf een mooi plaatsje kiezen. Dit werd nr 7☺️ Tussen de sinaasappel en de olijfbomen. Aan de overkant liep een herder met zijn kudde geiten. Wat geweldig. Sanitair is ook top! Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en we komen zeker terug👍🏻

• 10Marlies24-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Wederom een geweldige vakantie gehad. Fijne sfeer, zeer gastvrij en een heerlijk zwembad met fijne ligstoelen. Het blijft ons favoriete vakantie adres.

• 10Deborah vd eerenbeemt23-08-2019

Fantastisch !!!

De mooiste camping die ik ooit gezien heb! Het is een paradijsje in noord- Portugal. Ontzettend vriendelijk, lief en behulpzaam nederlands echtpaar. Het liefst zou ik vandaag nog terug gaan. Dankjewel voor deze prachtige dagen. Deborah & Jacco

• 10John & Silvia09-08-2019

Super de super!!

We kunnen inhoudelijk niets zeggen over de huisjes omdat wij gekampeerd hebben. Maar zoals we konden zien is de ligging van de huisjes perfect met veel privacy. We zijn gastvrij ontvangen door Erik en Jose en Thom. Dagelijks wordt de omgeving goed onderhouden door de tuin- cq klusjesman en de huishoudelijke dienst. Dagelijks verse broodjes voor het ontbijt en als je mee eet dan is dat voortreffelijk! Wij hadden een prachtige kampeerplek met een fantastisch uitzicht op de bergen. Vanaf de camping loop je gemakkelijk naar de rivier waar je heerlijk een stranddag kunt beleven en verkoeling kunt vinden in de rivier. Ook het zwembad is fantastisch en erg netjes. De ligging van de quinta is enorm centraal en dichtbij de snelweg. Je bent overal dichtbij. Perfecte informatiemap met uitstapjes en restaurants. Kortom: we missen de quinta nu al!

• 6Familie06-08-2019

Locatie is mooi maar de rest valt heel erg tegen.

Leuke huisjes maar meer het gevoel dat je op een camping zit. Niet erg behulpzaam als je iets vraagt meer van zoek het zelf maar uit. Zwembad op een mooie plek maar de ruimte er omheen is gewoon belachelijk 4!!!!!!! ligstoelen terwijl er zo gemiddeld 60 personen aanwezig zijn wij hebben in 2 weken tijd niet 1 keer de gelegenheid gehad om een keer lekker bij het zwembad te zitten. 'S avonds mag er wel wat verlichting aan en mss iets bedenken voor de wat oudere kinderen is totaal niks voor geregeld zels de wifi voor zo ver aanwezig word gewoon uitgezet en word je in het donker gezet.

• 9Frans en Dorien22-06-2019

Bijzondere Quinta, mooie locatie.

Bijzonder mooie locatie. Wel wat ver van de bewoonde wereld maar als je van rust en ruimte houdt een fantastische plek. Sinaasappel-, bananen- en olijfbomen met op de achtergrond het gekwaak van de kikkers in de poel maken het plaatje compleet. Leuke quinta met buitenkeuken en prima bed. Gastvrije gastvrouw en gastheer. Heerlijk ontbijt.

• 9Ingrid Bikker25-03-2019

Prachtig en schoon park.

Uitstekend park, veel mooie bungalow's, appartemanten en studio's. Schoon park, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Prima restaurant. Gaan vanaf morgen 26 maart er weer 10 dagen er naar toe.

• 2018
    10Johan en Anita.02-09-2018

Super.

Eric en Jose bedankt voor de leuke en mooie tijd bij jullie op de camping. Wat een verademing tegenover Quinta Valbom. Jullie weten wat het is om een goede gastheer/vrouw te zijn. Staanplaats was erg mooi en rustig. Het was fijn om bij jullie te verblijven.

Hartelijk dank.

Johan en Anita.

19 tips over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

• M. Idema, 21-05-2014

Guimaraes is een prachtig stadje.

• Wim en Rita Martens, 11-07-2014

Kom al in April of September: dan heb je NOG meer het gevoel dat deze Hof-van-Eden zowat alleen voor jou is gecreëerd! Zorg voor fietsen (meeneem of huur) en fietsrek op je auto: je rijdt in 3 minuten naar het Kerkje in Vila Nune en vandaar ga je op de 40 km lange 'Ecopiste' met al zijn aangrenzende dorpen/dorpjes/stadjes. En heb je wandel-benen en schoenen, dan zijn de routes haast ontelbaar. Hou je niet in: 's-avonds laat je je uitdrijven in het zwembad en vollopen met lokale wijn, toch?

• ramonderaaij, 09-09-2013

In de omgeving is genoeg te zien. Steden als Porto, Guimareis en Barcelos zijn leuk. In de laatste plaats is ook wekelijks een grote markt te bezoeken.

0 vragen over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

Vakantiehuis info