Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta dos Moinhos voor je op een rij gezet:

229 reviews over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos in het Nederlands

Super.

Johan en Anita.
2-9-2018

Eric en Jose bedankt voor de leuke en mooie tijd bij jullie op de camping. Wat een verademing tegenover Quinta Valbom. Jullie weten wat het is om een goede gastheer/vrouw te zijn.

Staanplaats was erg mooi en rustig. Het was fijn om bij jullie te verblijven.

Hartelijk dank.

Johan en Anita.

Geweldig!

Marlies
20-8-2018

Je komt helemaal tot rust.

Goede uitval basis voor bestemmingen in Noord Portugal

Gezellige sfeer, zeer gastvrij

Fantastisch paradijsje

Lilia en Jack
18-11-2017

We hadden een fantastisch huisje. Lekker ruim met veel privacy. Je kunt er ook fantastisch eten.

Eliza was here

Ons verblijf was meer dan voortreffelijk!

Pieter en Tita
5-11-2017

We hebben jaren geleden op Quinta dos Moinhos gekampeerd en toen al gezien dat de vakantiehuizen zeer aantrekkelijk waren. De keuze voor het huis Laranja viel dan ook goed uit: veel ruimte, smaakvolle inrichting en mooie ligging; daarbij veel privacy en vanwege gescheiden sanitair zeer geschikt voor 2 stelletjes.

Het hele terrein is supermooi vormgegeven wat betreft de integratie van bebouwing en de prachtige, gevarieerde planten en bomen. Het zwembad met z'n bananenbomen en uitzicht is een pareltje.

Erik en Jose doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken: advies geven indien nodig en het heerlijke koken zijn daar voorbeelden van.

Quinta dos Moinhos ligt in een rustig deel van Portugal (geen massatoerisme!). Er zijn prachtige wandelgebieden en aantrekkelijke steden, waaronder Porto zijn ook zeer goed bereikbaar.

Als je niets moet & wil op vakantie zit je top!

Gert-Jan & Christel
5-11-2017

Mooie en ontspannen accommodatie & ligging. Drukte / vertier? Nog geen kwartier rijden. Haastig is een moeilijk woord in het Portugees en moet je ook niet willen weten.... Vakantie toch?

De gelegenheid om mee te eten is erg prettig en zo koken ook nog lekker ! :-)

fantastisch, heerlijk huis, zeer comfortabel,

loes linssen
1-11-2017

mensen die slecht ter been zijn kunnen beter iets anders zoeken

Paradijselijk verblijf

Gerrit
29-10-2017

Je waant je in de subtropen door het prachtige uitzicht en de fantastisch mooie plek. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting van de huizen en het terrein, waardoor je voldoende privacy hebt terwijl je niet alleen bent. Bij het zwembad en tijdens het diner kun je mede bewoners ontmoeten. Je kunt de natuur in, maar ook historische steden in de omgeving bezoeken. En je bent in een uur in Porto. Wel jammer dat je voor wifi naar het hoofdgebouw moet.

Geweldig

Rob
28-10-2017

De diners en het gastheerschap waren geweldig. Mijn vrouw heeft hele nieuwe vegetarische gerechten geleerd, die zelfs bij mij in de smaak vallen. Heerlijk met andere gasten aan de stamtafel dineren, gezelligheid troef. En dan de locatie (de voormalige watermolen), heerlijk in een dal gelegen, maar je moet wel goed ter been zijn. Anders kun je beter om een huisje bovenin vragen.

hier wil je gewoon naar terug!!

arie en mieke
24-9-2017

Wat hebben wij hier genoten. Een schitterende locatie, zeer comfortabel huis, prachtig uitzicht en omgeving, geweldige gastvrouw en -heer, 2 ontzettend leuke honden, heerlijk zwembad en kostelijk eten voorgeschoteld krijgen. Je voelt je als God in Portugal.

Eric en José doen alles om je verblijf tot een blijvende herinnering te maken. José met overheerlijke maaltijden, Eric door een vorstelijk ontbijt te maken en een flink aantal gamba's voor te zetten en een bijzondere humor.

Al met al voor ons reden om terug te keren! Bedankt Eric en José voor de heerlijke week.

Idyllische quinta bij geweldige eigenaren!

Theo & Anneke du Pree
19-9-2017

Na in 2012 kennisgemaakt te hebben met Quinta dos Moinhos en hun gastvrije eigenaren Erik en José, hebben we sindsdien geen jaar meer overgeslagen. Elk jaar proberen we 1 of 2 weken terug te keren naar dit paradijs op aarde.

Wij verbleven in verschillende bungalows, waarbij rust, ruimte en uitzicht de boventoon voerden. Een super plek om tot rust te komen, te wandelen, te fietsen en te zwemmen. Daarnaast biedt de omgeving van Vila Nune veel culturele mogelijkheden w.o. Guimarães en Braga.

Erik en José zorgen voor een zorgeloos verblijf. 's Morgens liggen de warme broodjes voor het ontbijt al op je te wachten. Op de quinta biedt José de mogelijkheid om kennis te maken met de Portugese keuken. Wij hebben heerlijk genoten van o.a. haar bacaljauw.

Dit alles en niet te vergeten hun geweldige honden Face en Peperoni is voor ons de reden om zeker weer terug te komen en Quinta dos Moinhos opnieuw in ons reisprogramma op te nemen.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta dos Moinhos in Vila Nune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta dos Moinhos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.