Géén boekingskosten
PortugalPortoVila NuneVakantiehuizen Vila NuneVakantiehuis Quinta dos Moinhos

Vakantiehuis Quinta dos Moinhos

PortugalPortoVila Nune

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Quinta dos Moinhos voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 243 reviews

Meer vakantiehuis info

244 Reviews over Quinta dos Moinhos

• 7Eelke10-08-2021

Prima, maar niet 'fenomenaal'

Wij hebben met 3 volw. + kind een week verbleven in Casa da Cebola. De Quinta is erg mooi ingericht en het uitzicht is prachtig. Het huisje is mooi ingericht, maar had wel een paar kleine gebreken: nachtlampje deed het niet, plafondlamp woonkamer deed het niet, de batterijen van afstandsbediening ventilator ontbraken, geen haakjes voor theedoek, tafel op terras is eigenlijk te klein om met z'n vieren aan te kunnen eten. Zwembad heeft prachtig uitzicht maar is wel wat klein voor het aantal gasten. De tafeltennistafel is in slechte staat. De WiFi (sowieso alleen bij restaurant) deed het niet. Het gewone internet deed ook bijna niks ("tja, we zitten in een dal"). Dat kan, maar alle info wordt in een app / als download aangeboden. Geen handige combi :-)Last but not least vonden wij de eigenaren vrij ongeïnteresseerd / ongastvrij overkomen. Vragen werden afgedaan met "staat in de app". (die ik dus pas met supermarktwifi kon downloaden).

• 9Peter en Maaike08-08-2020

Bijzonder mooie gastvrije locatie in mooi gebied

Wij zijn hier twee weken geweest en hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Mooi zwembad, heerlijk huisje (Casa do Vinho) en lekker gegeten. Ons huisje lag centraal, waardoor de kinderen snel in het zwembad lagen. Mooie uitstapjes gemaakt naar de Douro, Porto en Guimareas. Leuke kookworkshop gedaan met fantastische gastvrouw José. Kortom heerlijk vakantieadres.

• 10Bertie van Zwam05-08-2020

Schitterend

Prachtige locatie, zeer ruime huizen, sommigen met een privé pool én een werkelijk schitterend gelegen gezamenlijk zwembad. Eric en José zijn super en geven je leuke tips betreft wat te doen in de omgeving. Ook kun je hier af en toe avondeten: een aanrader, beter dan de Portugese keuken die wij teleurstellend vonden. En idd ze zijn een beetje commercieel, daar is niets mis mee, mede daardoor hebben zij deze prachtige plek weten te realiseren. Wij hebben geboekt voor volgend jaar, iets wat wij nooit doen. Geeft maar aan hoe goed het bevallen is.

• 10Petra van der Pol27-06-2020

Een paradijs in Noord Partugal, waanzinnig!

Corona tijd....Gaat de reis wel of niet door, dat was waar we voor stonden. Vliegmaatschappij vloog, maar niet op onze datum. Dus een andere dag gekozen. Na overleg via de mail konden we of de vakantie te verzetten of de gok te wagen. We konden zelfs een nachtje eerder terecht in het huis " casa de oliveira" Wat was alles goed voorbereid qua corona proof en wat een paradijs. Top huis die we met volwassenen bewoonden. Grote keuken, heerlijke bedden en 2 badkamers. Huis bleef in de warme dagen lekker koel. Pracht uitzicht en mooie natuur. Vele olijfbomen en zelfs sinasappel uit de boom gegeten, incl een citroen.Dat was heerlijk en leuk. We hadden een pool bij het huis, maar gingen naar het grote bad. Het was zeer rustig.Ons advies, lekker gaan! José en Erik zijn zeer gastvrij en behulpzaam.Portugezen waren blij en elk bezoek aan een stadje werd een feestje.Wel alle regels incl mondkapjes nageleefd.Heel relaxed en minder mensen dan Ned.

• 9Gerald en Astrid04-09-2019

Wat een geweldige plek, wij hebben 2 weken in casa du Vinho gezeten. Mooi authentiek huis. De quinta is erg mooi ingericht, elk huis heeft veel privacy, doordat ze verdeeld over het landgoed liggen. Zwembad is groot genoeg met geweldig uitzicht, misschien inderdaad wat te weinig lig stoelen. Een aantal keren heerlijk gegeten bij José en Erik. De quinta ligt centraal in het noorden van Portugal, doordat je na een aantal kilometer de snelweg oprijdt, is alles goed te bereiken. José, Erik en Tom bedankt voor de gastvrijheid.

• 7fam van Inge29-08-2019

Een mooie plek, maar commercieel

Wij verbleven deze zomer in Casa da Oliveira, een ruim huis met fantastisch uitzicht en veel privacy. Het terrein is bovendien prachtig aangelegd en het is heerlijk zwemmen, uitkijkend over de vallei. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis om meerdere mooie plekjes en steden te bezoeken. (wel flinke kosten voor de tolwegen). Toch zijn er ook duidelijke minpunten. De zo bejubelde gastvrijheid hebben wij minder ervaren. Bij aankomst werden we op het terras uitgenodigd en werd er gevraagd of we wat wilden drinken. Dit zogenaamde welkomstdrankje bleek na twee weken gewoon op de eindrekening te staan, 7 euro voor 2 Vinho Verde! We hebben al vaak huizen gehuurd maar dit nog nooit meegemaakt. Tijdens het verblijf vaker gevoel dat het erg commercieel was. Daarnaast veel campingplekken, daardoor veel gasten en veel te weinig plek rond het zwembad. Voor vragen was weinig tijd en sauna en hottub mag je zelf opstoken.. wifi is echt zeer beperkt.

• 9Ton en Monique27-08-2019

Jose en Erik bedankt voor jullie gastvrijheid en prachtige plekje.😍 In 1 woord niet te bevatten. We belden met Jose en er was een plaatsje. Na aankomst konden we zelf een mooi plaatsje kiezen. Dit werd nr 7☺️ Tussen de sinaasappel en de olijfbomen. Aan de overkant liep een herder met zijn kudde geiten. Wat geweldig. Sanitair is ook top! Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en we komen zeker terug👍🏻

• 10Marlies24-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Wederom een geweldige vakantie gehad. Fijne sfeer, zeer gastvrij en een heerlijk zwembad met fijne ligstoelen. Het blijft ons favoriete vakantie adres.

• 10Deborah vd eerenbeemt23-08-2019

Fantastisch !!!

De mooiste camping die ik ooit gezien heb! Het is een paradijsje in noord- Portugal. Ontzettend vriendelijk, lief en behulpzaam nederlands echtpaar. Het liefst zou ik vandaag nog terug gaan. Dankjewel voor deze prachtige dagen. Deborah & Jacco

• 10John & Silvia09-08-2019

Super de super!!

We kunnen inhoudelijk niets zeggen over de huisjes omdat wij gekampeerd hebben. Maar zoals we konden zien is de ligging van de huisjes perfect met veel privacy. We zijn gastvrij ontvangen door Erik en Jose en Thom. Dagelijks wordt de omgeving goed onderhouden door de tuin- cq klusjesman en de huishoudelijke dienst. Dagelijks verse broodjes voor het ontbijt en als je mee eet dan is dat voortreffelijk! Wij hadden een prachtige kampeerplek met een fantastisch uitzicht op de bergen. Vanaf de camping loop je gemakkelijk naar de rivier waar je heerlijk een stranddag kunt beleven en verkoeling kunt vinden in de rivier. Ook het zwembad is fantastisch en erg netjes. De ligging van de quinta is enorm centraal en dichtbij de snelweg. Je bent overal dichtbij. Perfecte informatiemap met uitstapjes en restaurants. Kortom: we missen de quinta nu al!

Vakantiehuis Quinta dos Moinhos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar