Vakantiehuis Casa Fontelheira

Vakantiehuis Casa Fontelheira
9,7

9 tips over Vakantiehuis Casa Fontelheira

elisa wolters, 2-9-2015
Een bezoekje aan de prachtige wijnquinta, met biologische wijnen, zwemmen in de Tamega, tussen de watervallen, daarna een bezoekje aan de Igreja in Mondim, alwaar een prachtig uitzicht over Noord Portugal, eb dan eten bij plaatselijk barbecue restaurantje tussen de locals... Puur genieten, van t ene in t andere uiterste van Portugal! 👌
Eddy Guyt, 12-7-2015
Ze hebben daar nu ook Glampings. een soort luxe tenten van alle gemakken voorzien. Ook super mooi!
Elsa tol, 20-5-2015
Maak een rit naar de bom jesus,of doe de wijnproeverij,een rondrit door Porto een fantastische oude stad.

Elsa tol, 20-5-2015
Met de huurauto die je zeker nodig hebt naar de wijnproeverij,wat een plek.
Angela, 26-3-2015
Wij hebben ons laten verwennen door de aardige gastvrouw met een heerlijk ontbijt en diner, wat ook zeker een aanrader is!!
Paula, 23-10-2014
Visit Portugal ;-), visit Casa Fontelheira, Vila Real, Oporto! Heel wat anders dan het drukke Zuiden!! Echt een aanrader

Monique, 11-1-2014

Canyonning walking (aanrader)

Guimaraes zeker een bezoek waard

Heel veel restaurants waar je lekker kan eten.

Mooie winkels in de buurt.

Suzanne, 11-1-2014
Huur wel een auto en ga zeker op survival
Elisa, 11-1-2014
Ontbijt en diner zijn mogelijk en wordt door de eigenaren verzorgd, evenals alle activiteiten in de omgeving zoals canyonning walking, paintball, bergbeklimmen, raften, kanoen, douro tochten en andere cultuur bezienswaardigheden. Het huis ligt zeer centraal gelegen nabij grote toeristische trekpleisters als Guimaraes, Amarante, Vila Real, Porto, Braga en nabij gelegen golfbanen.