Bed and Breakfast Quinta Casa da Fonte

2 reviews over Bed and Breakfast Quinta Casa da Fonte in het Nederlands

Prima B&B

Sanders Cees Jj
19-9-2016

Casa da Fonte ligt in een heuvelachtig gebied,met veel bos

Het is een oude boerenvesting, du as authentiek, het nadeel is de trappetjes.

Jeroen en Clair doen alles om het naar je zin te maken.

Heerlijke gezellige maaltijden met de andere gasten.

En je zit buiten in de tuin lekker in de schaduw, met af en toe een duik in het zwembad.

Heerlijk om te onthaasten.

Hou je van authentiek dan is dit 'the place to be'

Bram en Jacqueline
12-6-2016

Fijn verblijf en voor Clara is niets teveel.

Omgeving is schitterend en de inrichting zoals gezegd heel authentiek!

Een tip voor Quinta Casa da fonte .: het ontbijt is goed maar te eenzijdig, daarom een zesje.

De warme maaltijden (op verzoek aan deel te nemen) prima verzorgd!

Voor mensen welke slecht ter been zijn is het niet altijd even makkelijk je te verplaatsen rondom de Quinta.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Casa da Fonte in Vieira do Minho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Casa da Fonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.