Camping Parque de Campismo da Cabreira

1 review over Camping Parque de Campismo da Cabreira in het Nederlands

Super camperplaats

Volendammer
8-9-2017

Een mooie camping en rustig.Mooie staanplaatsen onder de bomen Komen zeker terug naar deze camping met onze camper.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parque de Campismo da Cabreira in Vieira do Minho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parque de Campismo da Cabreira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.