Géén boekingskosten

Quinta da Bouca d'Arques

Appartement
PortugalPortoViana do Castelo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Quinta da Bouca d'Arques voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

7 Reviews over Quinta da Bouca d'Arques

• 10r.m.lemmerman13-08-2007

wij sluiten ons van harte aan bij de voorafgaande uitstekende beoordelingen,wat ik wel een erg groot minpunt vond was dat het bed ontzettend hard was en heel verschrikkelijk kraakte (als je je teen bewoog werd je al wakker) we hebben dan ook ontzettend slecht geslapen !!!

• 9danny en lianne08-08-2007

net terug van Quinta da Bouca. erg mooi groen, lekker rustig, elke ochtend tussen 9uur en half 10 vers brood,fruit en sap.auto moet je echt hebben, want supermarkt bv is 8 km verderop.mooi schoon zwembad wat de hele dag in de zon ligt, zonder schaduw. alleen is de enige engels sprekende vrouw vaak weg(bij ons dan)

• 10F. van Blokland01-08-2007

Prachtig kleinschalig appartementencomplex op schitterende locatie! Rustig gelegen in een klein dorpje en omgeven door prachtige natuur en uitzichten. Uitstekende service. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. 's Ochtends wordt er een ontbijtje op je appartement gebracht met verse broodjes, vruchtensap en fruit, en 's middags wordt je koelkastje aangevuld voor de volgende dag. Alle luxe is aanwezig, maar met finesse. Mooi en zeer rustig zwembad. Zeer vreindelijk en discreet personeel. Kortom een mooi rustiek plekje. Een uitkomst als je wat anders wilt dan een toeristische accomodatie. De ligging is ook ideaal voor uitstapjes naar leuke dorpjes en steden in de omgeving (wel een huurauto noodzakelijk naar mijn idee) en in de directe omgeving is het prachtig wandelen. Het appartement biedt trouwens ook moantainbikes en achter het appartement ligt een zeer rustig parcous waar je deze kunt gebruiken. Een echte aanrader dus!

• 9Jour24-06-2007

Echt fantastisch appartement! We zaten in één van de nieuwste appartementen en mijn complimenten! Prachtige badkamer (wil ik thuis ook!!), heerlijk bed en echt leuk ingericht! Ontbijt wordt elke ochtend geserveerd en opgeruimd op je eigen terras, echt super!! Mooi zwembad dat vaak niet druk is. Echt een luxe gevoel! Wel is een auto NOODZAKELIJK! Anders kom je werkelijk nergens!

• 9Floor en Helen Koopman21-05-2007

Complex voor echte rustzoekers. Practig gelegen en kleinschalig van opzet(6 appartementen)en netjes ingericht. Uitstekende ontbijtservice iedere morgen. Centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving en een klein half uurtje vanaf het mooie strand van praie Ancora, iets ten noorden van Viane de Castelana. Auto is een must. Om even een weekje ertussen uit dan is Quinta da Bouca een uitstekende lokatie.

• 9Bert en Jozette23-09-2006

Geweldige Quinta met vriendelijke gastvrouw. Elke ochtend ontbijt aan het appartement. We verbleven in één van de twee nieuwe appartementen (augustus 2006 opgeleverd) die onopvallend zijn gebouwd op het landgoed en die waren prima met oa airco tv en dvd speler. Het landgoed is centraal gelegen in Noord portugal. Wel is een eigen auto een must. Prima twee weken gehad een echte aanrader dus.

• 9Klaas Mulder30-08-2005

Prima Quinta, zeer rustig gelegen, wandelen vanuit Quinta mogelijk; leuke steden binnen 30 min te bereiken. Auto noodzakelijk. Eigenaar zeer servicegericht, ontbijt goed. Huisjes zien er prachtig uit, prima bedden. ook verdere inrichting heel redelijk. Omgeving binnen 6 km. nauwelijks door brand aangetast; verderop wel, vooral ten N. van rivier Lima. We kunnen weinig negatiefs bedenken over dit adres, heerlijke vakantie gehad.

• 7niels02-01-2005

het ligt mooi tussen de wijngaarden in. mooi goed verzorg appartement met ontbijt. leuk zwembad, het weer kan wisselen. grote supermarkt aanwezig. viana de castelo is een leuke plaats om te eten of te winkelen. Je hebt wel een route beschrijving nodig om het te vinden!

• 10Taco12-10-2004

Een fantastische Quinta. De ligging is fantastisch en de huisjes en de tuin is super. Het zwembad is niet groot maar is wel heerlijk. Hele aardige mensen en een mooie omgeving. Porto is goed bereikbaar (40 min. met de auto). Daarnaast zijn er veel mooie plaatsjes in de buurt.

• 10Aukje03-10-2004

Helemaal super! Appartementen zijn erg netjes en met zorg ingericht. Het hele terrein is prachtig met een lekker zwembad, een gezamelijke huiskamer met een groot terras (naast de woonkamer in je eigen appartement) en een waanzinninge oprijlaan onder de druivenranken. Super idylisch plekje. De eigenaren wonen in het main house en zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. elke dag schoonmaak en een lekker ontbijtje geservreerd waar je wil. niets dan lof dus! Goede uitvalsbasis om zowel het binnenland te verkennen als af en toe naar het strand te gaan.

Appartement Quinta da Bouca d'Arques info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rua Abreu Teixeira 333, 4905 641