Hotel Melo Alvim Casa Estalagem

Hotel Melo Alvim Casa Estalagem

Kleine hotelsWeer vandaag26°17°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Melo Alvim Casa Estalagem voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Melo Alvim Casa Estalagem in het Nederlands

dit was onsze favoriet!

demuynck_noel
7-8-2011

Een prachtig stadshotel! Mooi ingericht met authentieke elementen, een zeer mooie bar! De kamer was mooi met een apart salonnetje. Het personeels was zeer vriendelijk en het ontbijtbuffet uitgebreid. Er was geen mogelijkgheid om te dineren in het hotel zelf maar vermits het in de stad zelf gelegen was was dit geen enkel probleem. In Portugal kan je overal zeer lekker en goedkoop eten! De privéparking lag vlak naast het station en daar waren we wel wat ongerust over voor s'nachts maar dit was ten onrechte. Alles verliep prima.

Gereisd Met partner in juli 2011
2008

Klantvriendelijk hotel met goed Engelssprekend personeel

19-5-2008

Klantvriendelijk hotel met goed Engelssprekend personeel achter de receptie die de gehele nacht bemand is. Restaurant: voor mij een beetje te chique, doch de zelfgemaakte pasta was heerlijk. Ontbijt: OK Locatie: in centrum, direct aan de hoofdstraat naar de haven waardoor diverse leuke restaurants en winkeltjes in directe nabijheid. Achter hotel een groot winkelcentrum (ook met vele restaurants) en een spoorweg, doch hiervan geen enkele hinder ondervonden. Rustieke, authentieke kamers, een gebouw met historie.

Gereisd Zakelijk in oktober 2007
2007

Dit hotel is gelegen aan de spoorweg en toch heb je geen

Jenny (België)
25-8-2007

Dit hotel is gelegen aan de spoorweg en toch heb je hiervan geen enkele hinder. Goede service, je kan je auto voor het hotel in en uitladen en nadien deze parkeren op een voorziene parking 200m verder. De ligging is ideaal, als je de straat oversteekt ben je in het begin van de hoofdstraat en met de auto ben je op 1 min op de ring waar je alle richtingen uit kunt. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melo Alvim Casa Estalagem in Viana do Castelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melo Alvim Casa Estalagem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.