Reviews over Valença do Douro

supper vriendelijk!

J & A ,
    22-6-2015

ondanks het mindere weer ( 15 a 17°) een super verblijf !

Maria en personeel staan van s morgens tot s avonds voor alle gasten paraat ,

het Portugees van maria is universeel , grappig en zeker geen probleem ( jobstudent spreekt engels) ze doen zooo hun best op een naturele manier !

bij aankomst ontvangen met een porto , na een uitstap een porto met gebak , s morgens een overdadig ontbijt en s avonds portugese gerechten met alles a volonté

wens je een autentiek verblijf bij de portugees met internationale gasten aan de Douro : zoek niet verder , Casa cimeira !

vraag naar de kamers in het oude gebouw

Alle smulpapen naar Casa Cimeira!

Linda en Olaf,
    5-7-2014

Een mooi oud huis met ruime kamers, gelegen in een authentiek dorpje aan de Douro. Het pension wordt gerund door een gastvrij echtpaar, Maria en Anturo met ondersteuning van Beatrice. Het ontbijt is gigantisch. ’s Avonds kun je er ook eten. Maria kookt de meest fantastische gerechten, de ene dag vis, de andere dag vlees en altijd met een voor- en een nagerecht en koffie. Bij het eten serveren ze hun heerlijke zelfgemaakte wijn. De zelfgemaakte port is overigens ook niet te versmaden. Het leuke is dat je aan tafel zit met mensen van alle nationaliteiten, erg gezellig allemaal. Heb je daar geen zin in, ook geen probleem. Al die calorieën kun je er dan weer afzwemmen in het heerlijke zwembad in de tuin. Bij het huis staan ook mountainbikes. Ze zijn nog gloednieuw!

Maria draait met liefde een wasje voor je, ook al heeft het nog zo druk. Alles om het je naar de zin te maken. Kortom gewoon doen!