Reviews over Terras de Bouro

Uitstekende camping in prachtige omgeving

Lex,
    26-10-2012

Tijdens onze camperreis door Portugal hebben we hier twee nachten gekampeerd. Cerdeira is een

prachtige camping met uitstekende voorzieningen. Restaurant/bar, minimarket, etc etc. veel schaduw. Schitterende omgeving met veel wandelmogelijkheden. Mooi zwembad, veel outdoor achtige activiteiten in de omgeving. Gratis wifi op het terras van het restaurant.

Camping in Nationaal Park

Hans,
    21-7-2010

De camping heet "Parque de campismo Cerdeira" en ligt ruim 15 km voorbij Terras de Bouro. Kampeerders die stroom willen komen op een nogal donker terrein te staan. Receptie spreekt Engels maar was nogal kortaf. Goed restaurant met gratis Wifi op het terras. In juni waren er veel groepen scholieren op de camping; Uitgebreide wandelmogelijkheden in omgeving, o.m. naar stuwmeer. Tarieven zeer redelijk. Supermarkt is op behoorlijke afstand ( Caldelas of beter Vila Verde aan N101)