Reviews over Santa Maria da Feira

Prima accommodatie

D,
    15-11-2017

Dos Loios is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kamers zijn vrij ruim. Nette badkamers en prima bedden. Dagelijks wordt er schoongemaakt en het is er dan ook erg netjes.

De WiFi is niet stabiel - in ieder geval niet op de 3e verdieping - maar daar valt mee te leven. Qua uitzicht (parkeerplaats of straat) niet iets om over naar huis te schrijven, maar de ligging is centraal dus prima.

Het ontbijt is simpel, maar prima.

Kortom: een prima hotel voor een nette prijs.

Familie Bosch,
    9-11-2015

Casa Soares is een prachtige, rustieke boerderij waarin moderne appartementen zijn gemaakt. De jonge enthousiaste eigenaren, deden alles om het ons naar de zin maken. In het ruime luxe ingerichte appartement is alles wat je nodig hebt.Smorgens maak je een keuze of je op je eigen terras of op het gezamelijke terras onder de druiven je ontbijt eet. Er is een grote sfeervolle tuin met veel terrasjes en een zwembad.

Je hebt wel een auto nodig om de prachtige omgeving van Porto te ontdekken

Santa Maria da Feira scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews