Hotel Pena Park

Hotel Pena Park
8,8

5 reviews over Hotel Pena Park in het Nederlands

Mooi gelegen hotel in de natuur

Fleur Reisbijbel
3-7-2019

Het hotel ligt fijn bij een Adventure Park, waar je allerlei vette activiteiten kan ondernemen. Het hotel zelf is kraakhelder schoon, met een fijn en uitgebreid ontbijtbuffet. Je zou hier ook goed met kinderen kunnen overnachten, zij kunnen er zwemmen en lekker buiten spelen. Het zwembad ligt prachtig. De omgeving nodigt uit tot hikes!

Aanrader!

Michèle
3-7-2019

Heerlijk hotel, echt een aanrader! Geweldig zwembad, mooie kamer met heerlijke bedden, badkamer en fantastisch uitzicht. Alles nieuw en schoon. Ontbijt was uitgebreid, personeel vriendelijk. Hotel ligt naast Pena Aventura Park. Ook echt een aanrader om te bezoeken met of zonder kids!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Modern hotel met prachtig buitenzwembad

Irene
11-6-2019

Een heerlijk modern en nieuw hotel, gelegen naast de ingang van het Pena Adventure Park. Kamers zijn ruim en schoon en de bedden hebben een lekker matras. De prachtige inifinity pool is ook heerlijk. Het hotel had een prima en uitgebreid ontbijt. De WiFi zou nog iets sneller kunnen, met een beter bereik in de kamers.

fantastisch

BONAPETIT food design
3-6-2019

Het hotel licht in een prachtige omgeving.De kamers zijn heel compleet en modern, er staat zelfs een een Nespresso apparaat. Er is een mooie wellness, een binnen- en buiten zwembad (daar moet je wel even naar zoeken, maar het personeel loopt wel met je mee). Echt een aanrader om een nachtje door te brengen!

Heerlijk

Lieke
30-5-2019

Prachtig gelegen hotel in het avonturenpark op een uurtje rijden vanaf Porto. Een echte aanrader om te ontspannen na een dagje in het park. Hier kan je activiteiten doen die leuk zijn voor jong en oud.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pena Park in Ribeira de Pena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pena Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.