Camping Quinta Valbom

Camping Quinta Valbom
8,7

24 tips over Camping Quinta Valbom

Rien van Zanten, 13-7-2015
Boek voor een bezoek aan Porto een nachtje in het hotel Grand Hotel de Paris. Een fantastische ervaring!
anja, 30-5-2015
Huur een fiets en fiets over eenboude spoorlijn langs oude stationnetjes en mooie dorpen.
Paul en Marjolein Vloothuis, 26-10-2014
1. Zorg voor een heldere aanrij route. De beschrijving in campinggidsen is soms niet goed genoeg om lang zoeken te voorkomen. 2. Je kunt vanuit Nederland met de auto naar Portugal. Maar vliegen naar Porto en daar vandaan met een huurauto naar de camping kan natuurlijk ook. Zeker als je daar een goed ingerichte tent of chalet huurt.

M. Lammerse, 28-9-2014
Ook hebben wij van de tip om de ferry van Saint Nazaire naar Gijon te nemen gebruik gemaakt. Echt een aanrader. Wij betaalden 550 Euro voor een 4 persoons buitenhut (retourprijs).Door de ferry te nemen hebben we per enkele reis maar 1350 kilometer hoeven te rijden.
anne marie neijzen, 2-9-2014
prima uitvalbasis. Voor rust de natuurparken, porto om de porthuizen te bezoeken, verder Barcelos en Guimares. Doura vallei is ook vanaf de cammping goed te bezichtigen. Verder is de camping zelf een ideale plek om te ontspannen!
Cora Brandwijk, 17-6-2014
De wandeling vanaf de camping was prachtig, al zouden we de volgende keer vroeger starten vanwege de warmte. Porto, Guimaraes, Braga en de Dourovallei zijn aanraders.

Hiddema, 30-11-2013
Maak gebruik van de tips kaarten en routes bij Els en Herman, dan heb je elke dag een ander stukje Portugal om van te genieten
Yvon-Cheryl, 9-10-2013
Er is veel te zien en te doen in deze prachtige omgeving; mooie wandelroutes en duidelijke autoroutebeschrijvingen naar leuke steden kun je bij Els en Herman krijgen. Porto is ook een echte aanrader :)
Aan Spinder, 7-10-2013
Een leuke fietstocht maken. Kan warm zijn, dus voldoende drinken.
Sjoerd & Monique, 31-8-2013
De met zog samengestelde auto -en wandelroutes zijn een absolute aanrader. Eet ook eens mee als Els haar kookkunsten de vrije loop laat gaan. Je zult niet teleurgesteld worden.