Camping Quinta Valbom

Camping Quinta Valbom
8,7

161 reviews over Camping Quinta Valbom in het Nederlands

Zeer vreemde ervaring ...

Maarten Verbeuren
2-9-2018

Een mooie verzorgde camping met ruime plaatsen, sanitair is netjes. We zijn twee weken gebleven op de camping en zijn niet te spreken over het gedrag van de uitbaters. Tenten die moeten verplaatst worden zonder duidelijke reden. Het zwembad dat vroeger sluit omdat de uitbaters bezoek hebben (?), onvriendelijk tegen kinderen. Onze buren moesten vertrekken omdat de hond teveel blafte (ik heb dat beest geen enkele keer weten blaffen). Mensen die shelters plaatsten tegen de zon werden aangemaand deze af te breken, enzoverder. Nog nooit meegemaakt.

Els en Herman, Eigenaar, 15-9-2018

Voor ons is de review van Maarten juist een 'zeer vreemde ervaring'.

Inderdaad hebben wij hem moet vragen een van zijn twee grote tenten iets te verzetten, omdat hij deze ver buiten de plek had neergezet. Niet zo sympathiek naar ons en andere kampeerders... Dus hoezo geen duidelijke reden?

Kennelijk zat hem dit zo hoog, dat hij nu maar meteen allerlei onwaarheden gaat rondstrooien. Het zwembad gaat NOOIT eerder dicht dan de gewone tijd van 7 uur 's avonds. Vaak blijft het juist veel langer open, zeker op erg warme dagen. Voor bezoek hebben wij in de zomer geen tijd, Maarten.

Er is NIEMAND met een hond weggestuurd.

Tenslotte is er een opmerking gemaakt tegen mensen die een tarp hadden neergezet op een schaduwplek die voor algemeen gebruik is, daarmee in elk geval de indruk wekkend dat die plaats niet meer door anderen kon worden gebruikt om te gaan zitten. De tarp is overigens gewoon gebleven....

zeer aanbevolen

Leo Hans
18-8-2018

We waren voor de tweede keer op de camping van Herman en Els en we stonden op onze favoriete plek onder de sinaasappelboom, een giga-grote plek. Els en Fatima koken enkele keren per week een heerlijke maaltijd en alle tafels gaan dan naar buiten voor een heerlijke avond. Gastvrijheid ten top dus op Quinta Valbom.

Heerlijke camping met fantastische uitzichten.

Birgitta
14-8-2018

Mooi gelegen camping, grote plaatsen met zowel zon als schaduw. Goed sanitair, zwembad. Alles in de prettige , goed georganiseerde sfeer. Veel kennis van de omgeving en gedetailleerde routebeschrijvingen.

Je kunt je niet meer wensen!

Jenny en Huub
14-8-2018

In juli hebben we 2,5 week met de tent op de camping gestaan. Iedere dag was het weer genieten.

We hadden een schitterende plek, schoon sanitair, en de bakker aan huis.

4 Keer hebben we genoten van de kookkunsten van Els. s'Avonds zat je dan met z'n allen aan een lange tafel. Super gezellig en iedereen was welkom.

Els en Herman hebben een schat aan tips voor de belangstellenden. De ene tip is nog beter dan de ander. We hebben heel erg genoten van de levada.

De camping ligt een beetje in de bergen. Dat komt heel goed uit voor de vele wandelingen die vanaf de camping beginnen. Iedere wandeling op zich is weer schitterend.

Herman en Els, jullie hebben het echt prima voor elkaar. Wij komen graag nog een keer terug

We plaatsen niet zo vaak reviews behalve als we het belangrijk vinden om te vermelden. De camping is mooi, schoon, rustig en prachtig gelegen. So far so good, maar de Nederlandse eigenaren houden niet van kinderen en dat is wel erg jammer. Hoewel op hun website staat voor jong en oud, willen ze eigenlijk geen jonge kinderen op de camping en dat laten ze duidelijk merken. Niet alleen door de wijze waarop er tegen kinderen wordt gesproken en gedaan, maar ook hoe er over kinderen tegen gasten wordt gesproken. Dat vonden wij en onze kids erg jammer. Ze kunnen simpelweg niet tegen luidruchtig gedrag en drukke kinderen. Ze hebben er ook geen begrip voor. Ook andere gasten hebben dit zo ervaren en met ons gedeeld. Het zou daarom goed zijn als ze de website aanpassen en aangeven dat ze het liefst ouderen ontvangen.

Paradijs op aarde!

Job, Rick en Wieke
14-8-2018

Super camping, een groene oase met ruime kampeerplekken met veel schaduw. Els en Herman zijn super gastvrij en behulpzaam. Voor elk uitstapje is er informatie met een routebeschrijving. En wat is er veel te doen in de omgeving (Bijvoorbeeld Porto, Braga, Amarante, Guimaras en een geweldige fietstocht gemaak)

Sanitair wordt goed schoon gehouden met heerlijke ruime douches. De gezamenlijke etentjes zijn een aanrader. Els haar kookkunsten zijn uitmuntend. Wij hebben het kookboekje van Els mee naar huis genomen. Maar zonder de liefde van Els smaakt het toch anders!

Wij zijn het unaniem met elkaar eens (inclusief de 2 puberzonen van 12 en 15 jaar): Wij willen nog een keer terug!

Heerlijke camping op prachtige plek

Audry van Vulpen
14-8-2018

In juli/augustus 12 dagen gestaan op deze prachtige camping. Het uitzicht is adembenemend. Eigenlijk heeft deze camping alleen maar pluspunten. Kleinschalig, geen auto's op het terrein, heerlijk stil na 23 uur, superschoon sanitair, prachtige fruit- en olijfbomen en andere flora en een lekker zwembad. De Nederlandse eigenaren Herman en Els zijn ongelooflijk actief en behulpzaam. Voor elke plek in de omgeving kun je bij hen wel een plattegrond of routebeschrijving lenen. Een paar keer per week koken ze voor wie mee wil eten een heerlijk driegangenmenu. De omgeving biedt van alles: wij bezochten veel steden, andere gasten wandelen er of doen andere actieve dingen. Wij waren voor het eerst zonder kinderen op stap, maar ook met hen was het een prima camping geweest, omdat jong en oud er zeer gemoedelijk en gezellig met elkaar om gaat. Enige minpunt is de WiFi, alleen in de ochtend op centrale plek. Wij raden deze camping absoluut aan!

Heerlijk rustige camping voor herhaling vatbaar

Nico Beun en Tineke Meijer
14-8-2018

Een heerlijke camping waar we voor het tweede jaar een fijne vakantie doorbrachten. Mooie schone camping. Prachtige uitzichten. Plekken zijn groot. Ontvangst is zeer gastvrij. Met veel plezier denken we ook terug aan de maaltijden die Els verzorgde. Aan een lange tafel met leuk gezelschap heerlijk eten met een prachtig uitzicht op het dal.

Voor wie rust zoekt in een mooie omgeving een prima plek.

Heel prettig

Eef
11-8-2018

Een mooie, schone en rustige camping met zeer ruime kampeerplaatsen. Wij hebben met onze grote tent nog nooit zo ruim gestaan. Onze kinderen van 13 en 11 jaar hebben zich goed vermaakt bij het zwembad en met de andere kinderen. Het terrein van de camping is prachtig. Els en Herman hebben er iets schitterends van gemaakt. Ook de omgeving is mooi en er valt veel te bezoeken en te wandelen. Els en Herman staan klaar om je te adviseren wat je in de omgeving kunt doen. Er is veel informatie voorhanden. Zeker een plek om terug te komen.

Rust, ruimte, groen, genieten!

Ann
1-8-2018

Rust, ruimte, groen, genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Valbom in Ribas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Valbom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.