Camping Quinta Valbom

176 reviews over Camping Quinta Valbom

• 2019
    9Angelique en Gerryan12-08-2019

Paradijselijk.

In juli hebben we vier dagen met onze caravan gelogeerd bij Herman en Els. In één woord: TOP. Hou je van rust, gezelligheid, kleinschaligheid en een fantastisch uitzicht, dan is Quinta Valbom precies wat je zoekt. Kamperen zoals kamperen bedoeld is.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8R & H18-07-2019

Lekker bijtanken....

• prachtig gelegen
    • geweldige service (Herman komt je met caravan ophalen.
    • routebeschrijvingen zijn perfect (in Porte parkeerden wij midden in de stad)
    • mooi aangelegd,
    • prachtig panorama/uitzicht
    • veel groen
    • gezamenlijke etentjes zijn gezellig en heel lekker
    • heerlijk fris zwembad
    • lekker rustig
    • schoon sanitair
    • veel muggen
    • vervelende vliegen
    • blaffende honden die je wakker houden
    • douche zou warmer en harder mogen
    • geen wifi
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Quist23-06-2019

Heerlijke camping met fijne eigenaren

Heerlijke camping. Leuke eigenaren die ontzettend behulpzaam waren bij onze autopech. Niets dan lof hiervoor! We hadden een fantastische plek met waanzinnig uitzicht, water uit eigen bron naast de tent en een koelkastje die we konden huren. Ook het eten op het terras wat gekookt werd was super. Lekker zwembad en het sanitair was ook prima (al vond onze dochter de spinnen bovenin de hoeken eng).

De omgeving is ook echt fantastisch. Een leuke attractiepark in de buurt met fantastische zipline, een superleuk meertje waar alleen lokale Portugezen komen, mooie stadjes in de buurt. Echt, een waanzinnige aanrader deze camping.

Het enige kleine minpuntje was een ontbrekend voetbalveldje voor onze zoon. Waar meiden elkaar in het zwembad vinden, is dat voor jongens toch lastiger. Voetbal verbind en een paar goaltjes op het grote grasveld zodat daar gevoetbald zou kunnen worden had het helemaal afgemaakt.

Els en Herman, Eigenaar, 19-07-2019

Beste familie Quist,

Bedankt voor jullie lovende woorden en fijn dat het naar de zin was op Quinta Valbom. Hopelijk dit jaar geen autopech naar jullie nieuwe bestemming!

Het trapveldje met doelen gaan we zeker overwegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Karin en Melle van Buren06-06-2019

Meer dan fantastisch!

Na meer dan 25 jaar kampeerervaring in Europa heeft deze camping een onuitwisbare indruk op ons achtergelaten. De ligging is prachtig en de uitzichten zijn fenomenaal! Vanaf het eerste moment voelden wij ons hier al thuis. Dit gevoel werd mede versterkt door de warme ontvangst door gastheer Herman hetgeen ook nog eens gepaard ging met een koel welkomstdrankje. Tijdens ons verblijf hebben wij diverse keren genoten van gezamenlijke maaltijden (culinaire hoogstandjes), die met veel zorg en liefde geprepareerd werden door gastvrouw Els. Bovendien voorzagen beiden ons van zeer waardevolle tips over de omgeving en hadden we op zijn tijd leuke gesprekken waarbij humor en relativeringszin zeker niet ontbraken. Ook de serene rust die deze mooie camping uitstraalt hebben we enorm gewaardeerd. Wij willen Els en Herman nogmaals danken voor de geweldige tijd die we bij hen doorgebracht hebben.

Els en Herman, Eigenaar, 07-06-2019

Beste Karin en Melle,

Bedankt voor jullie lieve en lovende woorden. Wij hebben ook enorm genoten van jullie aanwezigheid, niet aflatende goede humeur en prettige humor.

Uiteraard altijd welkom voor een volgend bezoek!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ellen van Rijn21-05-2019

Geweldige plek. Mooie ruime plaatsen met prachtig uitzicht. Leuke gastvrije eigenaren. Camping staat vol met sinaasappel bonen.

Els en Herman, Eigenaar, 07-06-2019

Beste Ellen en Rob,

Bedankt voor jullie lovende woorden. Het was ook met jullie gezellig aan tafel. En Rob: blijf zingen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Leo Hans18-08-2018

zeer aanbevolen

We waren voor de tweede keer op de camping van Herman en Els en we stonden op onze favoriete plek onder de sinaasappelboom, een giga-grote plek. Els en Fatima koken enkele keren per week een heerlijke maaltijd en alle tafels gaan dan naar buiten voor een heerlijke avond. Gastvrijheid ten top dus op Quinta Valbom.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Birgitta14-08-2018

Heerlijke camping met fantastische uitzichten.

Mooi gelegen camping, grote plaatsen met zowel zon als schaduw. Goed sanitair, zwembad. Alles in de prettige , goed georganiseerde sfeer. Veel kennis van de omgeving en gedetailleerde routebeschrijvingen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Jenny en Huub14-08-2018

Je kunt je niet meer wensen!

In juli hebben we 2,5 week met de tent op de camping gestaan. Iedere dag was het weer genieten. We hadden een schitterende plek, schoon sanitair, en de bakker aan huis. 4 Keer hebben we genoten van de kookkunsten van Els. s'Avonds zat je dan met z'n allen aan een lange tafel. Super gezellig en iedereen was welkom.

Els en Herman hebben een schat aan tips voor de belangstellenden. De ene tip is nog beter dan de ander. We hebben heel erg genoten van de levada.

De camping ligt een beetje in de bergen. Dat komt heel goed uit voor de vele wandelingen die vanaf de camping beginnen. Iedere wandeling op zich is weer schitterend.

Herman en Els, jullie hebben het echt prima voor elkaar. Wij komen graag nog een keer terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Job, Rick en Wieke14-08-2018

Paradijs op aarde!

Super camping, een groene oase met ruime kampeerplekken met veel schaduw. Els en Herman zijn super gastvrij en behulpzaam. Voor elk uitstapje is er informatie met een routebeschrijving. En wat is er veel te doen in de omgeving (Bijvoorbeeld Porto, Braga, Amarante, Guimaras en een geweldige fietstocht gemaak) Sanitair wordt goed schoon gehouden met heerlijke ruime douches. De gezamenlijke etentjes zijn een aanrader. Els haar kookkunsten zijn uitmuntend. Wij hebben het kookboekje van Els mee naar huis genomen. Maar zonder de liefde van Els smaakt het toch anders! Wij zijn het unaniem met elkaar eens (inclusief de 2 puberzonen van 12 en 15 jaar): Wij willen nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Audry van Vulpen14-08-2018

Heerlijke camping op prachtige plek

In juli/augustus 12 dagen gestaan op deze prachtige camping. Het uitzicht is adembenemend. Eigenlijk heeft deze camping alleen maar pluspunten. Kleinschalig, geen auto's op het terrein, heerlijk stil na 23 uur, superschoon sanitair, prachtige fruit- en olijfbomen en andere flora en een lekker zwembad. De Nederlandse eigenaren Herman en Els zijn ongelooflijk actief en behulpzaam. Voor elke plek in de omgeving kun je bij hen wel een plattegrond of routebeschrijving lenen. Een paar keer per week koken ze voor wie mee wil eten een heerlijk driegangenmenu. De omgeving biedt van alles: wij bezochten veel steden, andere gasten wandelen er of doen andere actieve dingen. Wij waren voor het eerst zonder kinderen op stap, maar ook met hen was het een prima camping geweest, omdat jong en oud er zeer gemoedelijk en gezellig met elkaar om gaat. Enige minpunt is de WiFi, alleen in de ochtend op centrale plek. Wij raden deze camping absoluut aan!

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping Quinta Valbom info