Appartement Serviced Apartments Boavista Palace

Appartement Serviced Apartments Boavista Palace
9,9

5 tips over Appartement Serviced Apartments Boavista Palace

Budd & Elise Ham, 7-6-2015
Nog een tip: ga langs de port-wijnkelders en geniet van de heerlijke wijnen! veel plezier!
rleferink, 1-7-2014
Wij hadden een 5 pers appartement met 2 personen, wat natuurlijk extra luxe was. Zelf vaatdoek en vaatwasmachinetablets meenemen.
fransmarjo, 11-1-2014

Lekker gegeten in het nabij gelegen restaurant van hotel da Musica. Het ernaast gelegen Japans restaurant heeft super lekkere Sushi. Ook de overdekte markt met allerhande stands met lekkernijen en drankjes is zeker een bezoekje waard. Van de openingstijden van het restaurant onder het app. konden we absoluut niet op aan.

Koop op de luchthaven een kaart voor openbaar vervoer (3dagen 15Euro) en je kun onbeperkt met de Metro en bussen Porto verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Serviced Apartments Boavista Palace voor je op een rij gezet:

Adrie, 13-10-2013
Koop een goedkoop boodschappenkarretje onderweg naar de supermarkt. Dan sjouw je niet zoveel, want is terug met je volle tassen wel heuvel op. Doe de trip over de Doura, aangeboden met een treinreis. Dagtocht met goede lunch is de moeite waard. Station Douro is prachtig, doen!
Erwin, 22-1-2012

- Neem wel wat kleine dingen mee, zoals vaatwastabletten, zeep, waspoeder en bijv. broodbeleg, want deze waren niet te vinden in het appartement, en als je een grote verpakking moet kopen voor een paar dagen is het zonde van je geld.

- Vlakbij het appartement ligt Casa de Musica, een theater ontworpen door Rem Koolhaas. Je kan een begeleide rondleiding nemen, dit is zeer de moeite waard. Adres: Praça de Mousinho de Albequerque.

- Aan hetzelfde plein gaan de bussen naar t strand van Foz do Douro.