Hotel Sao Jose

Hotel Sao Jose
7,2

12 reviews over Hotel Sao Jose in het Nederlands

Goed hotel voor een citytrip

wout.uitslag@gmail.com, 11-11-2016

Sao Jose is prima gelegen voor een stadsbezoek. Dichtbij een metro halte en winkelgebied.

Het ontbijt is prima. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

De kamer is ietwat gedateerd maar alles wel schoon

goede ligging

fam. Oost, 30-9-2012

Goede ligging tov centrum. Kamers mogen wel gerenoveerd worden. Kamers onderling erg gehorig.

Behulpzaam personeel. Met metro vanaf vliegveld uitstappen bij Bolhao. Dit is dicht bij hotel.

Lekker en goedkoop eten in centrum bij Portugees restaurant cafe embaixador rua sampaio bruno N.

Prima hotel voor kort verblijf

Maurice, 29-4-2012

Op goed geluk dit hotel geboekt en voor een hotel midden in een stad een prima accommodatie, al zijn er vergelijkbare maar betere hotels in de nabijheid. Beetje ouderwetse kamers en badkamer, maar schoon en redelijk ruim. Ontbijt is ook naar verwachting en gratis WIFI is fijn. Neem geen grote auto mee in de parkeergarage, want je krijgt hem er niet meer uit!

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Jose voor je op een rij gezet:

Eenvoudig hotel, niet ver van centrum

Alain, 10-10-2011

Eenvoudig hotel met eenvoudig ontbijt, dicht bij het centrum van Porto.

Prijs/kwaliteit oké

verzorgd hotel, niet meer / niet minder

Rick, 30-5-2011

Hotel lig dicht bij de metro Bolhao. Ook de winkelstraat is op loopafstand. Wil je naar restaurantjes is het toch nog wel een stukje lopen.Naar beneden gelegen aan de Douro verschillende rest. Het hotel is netjes, goede kamers, vold. handdoeken. Echter weinig sfeer. 1 medewerker die helpt verder weinig personeel. Verwacht geen luxe!

Perfect hotel voor city-trip

0000, 25-3-2011

Hotel Sao Jose ligt op een ideale lokatie, midden in het centrum van porto en dichtbij de metro. Je kunt vanaf het vliegveld met een directe metroverbinding hiernaartoe. Het hotel is basic maar uitstekend. Het personeel is heel aardig. Geen geluidsoverlast van andere gasten gehad. Wij zaten alleen aan de straatkant en dan hoor je wel wat verkeer (niet als je het raam dicht doet). Dit lijkt me echter onvermijdelijk bij een lokatie midden in het centrum.

Porto is superleuk voor een stedentrip. Nog heel authentiek en veel leuke dingen te zien en te doen...of je strijkt lekker in een park of op een terras aan de Douro neer..

Uitstekende ligging

saver, 20-2-2011

Voor een citytrip van enkele dagen zeer geschikt.

Vlak tegenover een shopping center met voldoende eetgelegenheid voor een snelle hap. Metro op 200 meter. Ontbijt sober maar verzorgd met lekkere broodjes.

De bedden waren echt wel hard.

Prijs/kwaliteit een aanrader

Mooi hotel op goede plaats

Ikke, 16-9-2010

Wij zijn in September 4 dagen in hotel Sao Jose geweest.

Mooie kamers, bedden zijn een beetje krap en hoog om met 2 in te slapen.

Ontbijt was goed!

Op ongeveer 200 meter van metro station Bolhao

Personeel aan de receptie en kamermeisjes waren zeer vriendelijk.

Porto is echt aanteraden, een super mooie stad!

Verzorgd hotel vlakbij centrum

S van Kruchten, 2-3-2010

Ondanks dat we midden in de nacht aankwamen in het hotel, werden we goed geholpen door de receptie. De kamer was goed verzorgd (bed was wel minder lang dan we gewend zijn) en er was geen overlast van andere hotelgasten, het was erg rustig.

De locatie is goed, binnen 2 blokken lopen ben je in het centrum en de metro , waardoor je makkelijk van en naar het vliegveld komt en andere bezienswaardigheden.

Prijs/kwaliteit was uitstekend, dit ook waarschijnlijk door de tijd van het jaar (waardoor we bijna 50% korting hadden).

Perfecte ligging, onvriendelijk personeel

portfan, 4-5-2009

In 2001 gerenoveerd, mooie kamer zeer veel ruimte. Hotel ligt op minuut lopen van de metrohalte en grootste winkelstraat en op een kwartier afstand (per metro) van Villa Nova de Gaia.

Zeker voor familiehotel erg onvriendelijk personeel dat 4 dagen lang flink wat chagrijn uitstraalde. De 'ontbijtdame' smeet bij afruimen van tafels bv de borden op haar dienblad en deed om klokslag 10.30 alle lichten uit, terwijl er nog circa 30 mensen zaten te ontbijten.

Erg kleine ontbijtzaal, moet lang wachten op vrije tafel. Sanitair is prima, wel soms koud water als de vraag naar douchewater in diverse kamers op dat moment groot is. Dubbele beglazing zorgt ervoor dat er nauwelijks geluid van de drukke straat doorkomt. Erg fijn, wel vervelend dat de muren tussen de diverse kamers nauwelijks geisoleerd zijn, zodat je om 4 uur 's nachts wakker wordt van de buren die op hun kraakbed seks hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Sao Jose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sao Jose in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sao Jose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sao Jose scoort een 7.18 uit 10 op basis van 13 reviews.