Hotel Quality Inn Porto

Hotel Quality Inn Porto

8.8Fantastisch

Portugal, Porto, Porto

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Porto voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

58 reviews over Hotel Quality Inn Porto

• 2019
    10Jacintha26-07-2019

De stad Porto is echt onwijs prachtig, het was genieten! Zo veel moois te zien en ook lekker eten. Dit hotel was ook erg fijntjes en op een goede locatie. Wij hadden onwijs genoten! Wij zouden dit heel graag nog een keer willen doen met onze universary 🖤

Gereisd met partner in mei 2017

• 9famwest19-05-2019

Een aanrader, vrijwel alles op loopafstand.

Prima hotel, pas gerenoveerd en dat was te zien. Zeer schoon, prima bedden en sanitair. Nieuwe perfect werkende airco. Hotel is in het centrum gelegen en wij hadden het geluk dat we een kamer aan de voorzijde hadden met klein balkonnetje. Een levendig plein was ons uitzicht, maar na het sluiten van de ramen was het in de kamer stil. Ontbijt was goed, maar niet onderscheidend, personeel zeer vriendelijk. Ga je naar Porto, is dit hotel zeker het overwegen waard, hou wel rekening met het feit dat geen straat horizontaal is en een wandeling van de rivier terug naar het hotel een hele klim is.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    9Hennie Dijkgraaf30-05-2018

Mooi hotel, centraal gelegen,vriendelijk personeel

Hotel ligt centraal, zowat alles op loopafstand. Vlak bij de grootste en gezelligste winkelstraat van Porto. Groot overdekt winkelcentrum in deze straat met allerlei kleine restaurantjes. Veel cultuur te bewonderen. Veel kunstwerken met de fraaie blauwe tegeltjes. Hop on hop off in combinatie met vaartocht over de Doure is bijna een must. Hotel zelfs was prima, grote kamers, wel een kleine badkamer. Ontbijt uitgebreid. Nadeel elke dag was hetzelfde. Maar als uitvals basis voldoet het hotel prima. Klein minpuntje. Wij hebben in de buurt geen supermarkt kunnen vinden. Algemene indruk. Aanrader voor een korte stedentrip

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9bob zoeteman22-07-2017

prima hotel centrale ligging

ligging zeer goed veel resturantjes in de buurt netjes en schoon goed ontbijt

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Angelique Westhovens04-07-2017

prima

Wij hadden kamer 410 met balkonnetje en leuk uitzicht op t plein. Kamer is ruim en badkamer met ligbad. Alleen t matras was smal en hobbelig, maar voor 4 dagen goed te doen. Ontbijt is prima en ruim voldoende. De ligging is centraal. Al met al een aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Goos21-04-2017

Goed hotel. Mooi centraal

Keurig netjes hotel. Behulpzaam personeel. Ontbijt was goed Weinig variatie maar ruim voldoende

Gereisd met partner in april 2017

• 9jelly07-12-2016

heel goed hotel

prima kamer,goede bedden,heel schoon,lekker en uitgebreid ontbijt (steeds aangevuld), vriendelijk personeel. ligging is zeer centraal,je kunt zo met openbaar vervoer mee.

Gereisd met partner in november 2016

• 8ljh wolff20-11-2016

goed hotel om Porto te verkennen

kamer,lokatie ,geluidsarm waren pluspunten,badkamer erg klein en op website staat dat er een fitness is maar dat klopt niet.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 855-plussers24-05-2016

Ideale ligging aan een mooi plein

Vriendelijke receptie, nette schone kamer en badkamer, niet groot, maar goed genoeg voor een stedentrip. Je bent toch veelal op pad. Koffie en theezakjes en Koffiemelk, 2 kopjes en 2 plastic bekers op de kamer. Tv, kluisje, WiFi, föhn en Dovezeep en shampoo aanwezig, geen koelkastje. Ontbijt is prima, verse broodjes, croissants, cake, fruit etc. Ligging is aan begin van gezellige winkelstraat R.de Santa Catarina en bij 1e kruispunt rechtsaf R.de passos Manuel inlopen verderop aan de linkerkant vind je een grote supermarkt Pingo Doce. Wij gingen v.v. Van Aeroporto met de metro naar Bolhao,10 min. Van/naar hotel, is heel goed te lopen. Wij Kochten op de luchthaven een Andentekaart ( €0,50) die je per rit kunt opladen bij automaten. (€1,85 naar Bolhao) reistijd ong. half uur. Veel bezienswaardigheden zijn te voet te doen, je kunt overal plattegronden krijgen en via heel veel trappen naar de Douro, goed toeven en eten, maar achterlangs lopen is (zeker als je terug naar het hotel gaat en niet zo wilt klimmen) ook mooi, langs stationsgebouw, catedral en een tip, loop 's avonds eens via Av. Vimara Peres over het bovenste gedeelte van de Ponte Luis I brug, prachtig en met de historische tram naar het strand, heerlijk uitwaaien! En vergeet een boottocht over de Douro niet...!!! En een bezoek aan de porthuizen...!!!

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Marcel B04-05-2016

Goed voor een paar dagen

De ligging is prima, wel handig om (als je met het OV gaat) via Bolhão uit te stappen en niet bij het (op de kaart dichterbij gelegen) São Bento (ivm hoogteverschil). Ontvangst vriendelijk, kamer prima in orde. Ontbijt was beperkt; wat later ontbijten betekende veelal dat er ook al veel op was.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats