Appartement Porto 21

1 review over Appartement Porto 21 in het Nederlands

Fantastisch appartement!

Eva Janssen
22-5-2017

Centraal gelegen op 200m van een metro station. Centrum is op loopafstand, supermarkt om de hoek. Zeer schone kamers! Gezellige woonkamer! Totaal 3 slaapkamers met 2 persoonsbedden en een slaapbank met nog 2 slaapplaatsen (totaal 8 pers) Badkamer met toilet en nog een apart toilet in de hal.

Enige minpunt: ligging aan een druk kruispunt, geeft geluidsoverlast door het verkeer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto 21 in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto 21 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Porto 21 scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.