Hotel Peninsular

11 reviews over Hotel Peninsular

• 2018
    9yvonne alves de paiva13-04-2018

knus familiehotel

penninsular hotel ligt midden in de stad en op loopafafstand van alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

8yvonne Alves de paiva05-09-2016

authentiek familie hotel met huiselijke sfeer

niks op aan te merken, geen luxe maar wel goed, ontbijt is prima.

Gereisd met partner in december 2015

• 7D03-08-2012

Prima Hotel voor betaalbare prijs.

Centraal gelegen hotel op 5 minuten lopen van gezelligheid bij de rivier. Kamers zijn enigszins gedateerd (bijv bed wat bijna uit elkaar leek te vallen) maar wel schoon. Ontbijt alles behalve spectaculair met weinig keuze in een muf ruikende ruimte.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Karel05-12-2010

centraal gelegen in centrum tegenover station

Eenvoudig touristen hotel in centrum van Porto. Wij verbleven hier 5 nachten. Aanvankelijk kregen wij ook kamer 325, echter deze hebben wij niet geacepteerd, veel te klein bed voor 2 personen en sanitair niet naar behoren. Bij de receptie gaven ze ons een stapel sleutels en we mochten de andere kamers bekijken en zelf iets anders uitkiezen. We kozen kamer 326. Deze heeft eigenlijk 2 kamers, 1 met 2 en 1 met 1 persoons bed, verder een redelijke badkamer. Kamers wel allemaal erg koud (begin decmber is het ook fris in de stad) Het electro kacheltje stookt het redelijk warm. Personeel doet zeer haar best om je te helpen, met tips, taxi bellen, kamers schoonmaken, extra dekens enz. Het ontbijt was eenvoudig maar wel voldoende. Ik zou hier zeker terug gaan maar koos dan wel een iets luxere kamer dan de goedkoopste.

Gereisd met partner in november 2010

• 7tineke06-11-2010

Supercentrale ligging t.o. treinstation

Centraal gelegen hotel(zorg dat je niet kamer 325 krijgt is vreselijk) na een nacht een andere kamer gevraagd met iets bijtaling kamer 204 (super aan voorkant met balkon) gekregen. Vriendelijk personee, ontbijt naar prijs kwaliteit prima....4 nachten voor (met de bijbetaling) 180 euro.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Astra03-04-2010

Prima hotel op sterlokatie

Hotel Peninsular is een prima hotel in het centrum van de stad. Metro en trein op minder dan twee minuten lopen, Hotel is schoon en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader in deze mooie stad

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8Annemarie31-03-2010

Erg leuk hotel voor citytrip

Erg leuk hotel, mooi ingericht, zeer vriendelijk personeel en eenvoudige en schone kamer. Het hotel ligt zeer centraal en een absolute aanrader.

Gereisd met partner in maart 2010

• 6fred en Els10-03-2010

prima kwaliteit/prijs verhouding

porto is een schitterende stad. Het hotel ligt overal dichtbij. Personeel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in maart 2010

• 6Fam. vd Munckhof24-11-2009

Budget-hotel in het centrum van Porto

Hotel ligt hartje centrum, we betaalden 36 euro per nacht voor een 2-persoonskamer met ontbijt. Hotel is wel verouderd, vrij gehorig en het ontbijt stelt niet veel voor maar is voldoende. Onze kamer lag aan de achterzijde met uitzicht op een aantal daken. Personeel erg vriendelijk. Ligging was gewoon fantastisch midden in het centrum en ongeveer naast het metro en treinstation Sao Bento. Voor de ligging een 10, voor comfort een 6, maar wat wil je voor die prijs. Wat wel een beetje lastig was was de slechte verlichting op de kamer waardoor je moeilijk kon lezen. Badkamer erg klein en verouderd. We hadden wel het geluk dat we een 3-persoons kamer kregen waardoor we lekker de ruimte hadden. Metro, trein en bus voor de deur en heel gemakkelijk te bereiken vanaf het vliegveld met de metro (ca. half uur). Wat het weer betreft, we zijn er 5 dagen geweest waarvan 3 droge dagen en 2 dagen op rij stromende regen. Dus neem echt een paraplu mee, zeker in november!

Gereisd met partner in november 2009

• 7Wim en Annemarie16-10-2009

Redelijk budget hotel direct in het centum

Dit hotel ligt op een zijstraat van het Aliados plein en is goed te berijken met de Metro o.a. vanaf het vliegveld. Ook stoppen de bussen direct voor de deur. Het hotel is ligt gedateerd maar is netjes en schoon. Onze kamer (aan achterkant van hotel) was klein met een eveneens kleine badkamer met wc en ligbad. Het uitzicht was oud (heel) Porto met een net een stukje lucht zichtbaar. Ontbijt was simpel maar verder oke. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kortom ben je opzoek naar een budget hetel voor en paar dagen Porto dan is dit een redelijk alternatief.

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Peninsular info