Hotel Pao de Acucar

• Matig / voldoende: 5 - 7

perfecte locatie

giny meilink
28-10-2010

Het hotel ligt perfect, heel dicht bij een metro station en midden in het historisch centrum. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, als je tenminste een plek en wat te eten had weten te bemachtigen...De ontbijtruimte was echt heel klein, er stonden geregeld mensen te wachten op een plek. Het eten en drinken was snel op en werd langzaam aangevuld, maar nogmaals, als je wat had, was het prima!

Nog een nadeel was de gehorigheid.

Alles bij elkaar is het een beetje vergane glorie, maar als je niet teveel eisen hebt en vooral gaat voor een bed op een goede locatie, is het een prima keus!

aanvaardbaar

stefan
10-12-2009

Vriendelijke mensen aan de receptie, kleine ontbijtruimte, ontbijt zelf was prima verzorgd. Kamers wel oudbollig en de badkamer heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Prima ligging als uitvalsbasis om Porto te verkennen.

Het dakterras was gesloten.

Ligging perfect.

tiebout2
23-10-2009

Kamers gehorig, de 6e etage is aan te bevelen omdat daar een terrasdeur op de kamer is. Ontbijt karig, vriendelijk personeel.

Verassing

Dennis van Leur
21-9-2009

Super hotel geboekt via hostel.com voor de eerste 2 nachten in Porto.

Prima start gemaakt met dit populaire juweeltje dat eigenlijk geen hotel is maar meer een Residentie. Maakt de boel persoonlijke, en dat is te zien aan de antieke maar gezellige inrichting.

Zeer goede prijs, stevige airco, vriendelijk personeel, en goed maar simpel ontbijt voor een lekker begin van de dag.

DOEN!!!!!

2008

Goed gelegen B&B in het centrum

J&K
30-5-2008

Goed gelegen B&B in het centrum. Oude kamers en meubelen maar wel verzorgd.

Isolatie tussen kamers/gang niet zo best. Ontbijt is beperkt en wordt in een vrij kleine ruimte gegeven. Mensen aan de balie waren vriendelijk en hielpen met al onze vragen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pao de Acucar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pao de Acucar in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pao de Acucar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pao de Acucar scoort een 6.8 uit 10 op basis van 5 reviews.